با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی کشور حمایت کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) طی بیانیه‌ای از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی کشورمان حمایت کردند.
کد خبر: ۵۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ - 23August 2015

نمایندگان مجلس از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی کشور حمایت کردند

به گزارش دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد و به امضای اکثریت قریب با اتفاق وکلای ملت رسیده است، به شرح ذیل است:

بسمالله الرحمن الرحیم

پیرو تأکید تاریخی رهبری کبیر انقلاب اسلامی حضرت امامخمینی (ره) که فرمودند: «ما در این جنگ به این نتیجه رسیدهایم که باید روی پای خودمان بایستیم»، صنایع دفاعی کشور با استفاده از نیروهای متخصص داخلی و بکارگیری صنایع دانشبنیان به گونهای برنامهریزی و فعالیت نمود که در سال 1393 حضرت امامخامنهای (ح) فرمودند: «در صنایع دفاعی پیشرفت کردیم، در صنایع پهپاد و موشک پیشرفت کردیم. چشممان به دست دشمن نباشد که کی این تحریم را بر میدارد، نگاه کنیم ببینیم خودمان چه کار میتوانیم بکنیم.»

تأکید فرماندهی معظم کل قوا نشان میدهد که پیشرفتهای صنایع دفاعی در عرصه جهاد علمی و دفاعی و خنثیسازی تحریمهای ظالمانه به الگوی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

تولید موشکهای با برد و دقت بالا، تولید و پرتاب ماهوارهبرها، ناوهای سطحی و زیر سطحی، پهپادها با قابلیت برتر و کلیه پیشرفتهایی که ملت عزیز شاهد آن بودهاند همه در زمانی به بهرهبرداری رسید که قطعنامههای تحریم یکی پس از دیگری صادر میشد.

اکنون فرزندان قهرمان این سرزمین با تاسی به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا، افتخار دیگری را در عرصه دفاعی کشور عزیزمان رقم زدند و اخیراً با آزمایش موفقیتآمیز موشک فاتح 313 افکار و خیالات خام و واهی دشمنان را باطل نمودند.

ما نمایندگان مجلس از تلاشهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان متولی صنعت دفاعی کشور قدردانی نموده و حمایت همه جانبه خود را از تجهیز سامانهها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام میداریم.

بدون شک اینگونه موفقیتها در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بینالمللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثیسازی تحریمهای ظالمانه دشمنان نقش تعیینکننده دارد و امیدواریم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظلهالعالی) با دیدهبانی مستمر در توسعه صنایع دانشبنیان دفاعی و با استفاده حداکثری از ظرفیتهای علمی، پژوهشی و فناوری، افتخارات و پیشرفتها را تداوم بخشیده و همواره در برتری منطقهای موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها