مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد

اعزام 150 راوی جنگ تحمیلی به سراسر استان خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: از برنامه‌های این ستادها اعزام راوی دفاع مقدس به مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها است که در مجموع 150 راوی دفاع مقدس به مراکز عمومی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۵۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳ - 29August 2015

اعزام 150 راوی جنگ تحمیلی به سراسر استان خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس

سرتیپ دوم اکبر نجاتی یزدی زاده، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی، در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، درباره برنامههای این استان در هفته دفاع مقدس گفت: رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای هشت سال مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس با شرکت نیروهای مسلح و همکاری شهرداری مشهد برگزار میشود.

وی برنامه های دیگر این استان را اینگونه بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان و صحبت فرماندهان پیش از خطبههای نماز جمعه و شرکت نیروهای مسلح در صفوف نماز جمعه از دیگر برنامه های این هفته در استان است.

نجاتی یزدی زاده اظهار داشت: ستادهایی جهت پیشبرد بهتر اهداف استان خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس از سوی استانداریها تشکیل شده است. یکی از برنامههای این ستادها اعزام راوی دفاع مقدس به مساجد، مدارس، دانشگاهها است که در مجموع 150 راوی دفاع مقدس به مراکز عمومی اعزام خواهند شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در این هفته ارزشمند برنامه های رسانهای و نشست ها و گردهماییهایی با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار