سردار حاجی‌زاده:

رزمایش بزرگ موشک‌های بالستیک سپاه در آینده نزدیک برگزار می‌شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از برگزاری رزمایش بزرگ موشکی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ - 21August 2015

رزمایش بزرگ موشک‌های بالستیک سپاه در آینده نزدیک برگزار می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجیزاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مراسم یادواره شهدای قائمشهر سخنرانی میکرد از برگزاری رزمایش بزرگ موشکی در آینده نزدیک خبر داد.

وی بااشاره به دو ابهام و سوال افکار عمومی در خصوص موشکهای بالستیک سپاه و نیز انجام رزمایش که به واسطه قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل به وجود آمده است اظهار داشت: طی دو سال اخیر این ابهام برای برخی پیش آمده که سپاه پاسداران حوزه موشکهای بالستیک را تعطیل کرده و یا رزمایشها در این حوزه متوقف و یا اینکه احیانا این موضوعات مورد معامله قرار گرفته باشند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با رد این گونه موارد اظهار داشت: این اقدامات مانند گذشته همچنان در دستور کار است و موفقیتهای بسیار بزرگی نیز طی دو سال اخیر به دست آمده است.

سردار حاجیزاده با تاکید براینکه آزمایشهای موشکی همچنان ادامه دارد تصریح کرد: رزمایش هایی که طبق برنامه از قبل پیشبینی شده بود انجام گرفته ولی رسانهای کردن این اقدامات فراتر از حیطه سپاه و ستاد کل بوده و در اختیار شورای عالی امنیت ملی است.

وی همچنین از برنامه سپاه برای برگزاری رزمایش بزرگ موشک های بالستیک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این موضوع میتواند به امید خدا خاری در چشم دشمنان باشد که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار