سرلشکر صفوی:

سرکرده داعش در اردوگاه‌های آمریکا آموزش دیده است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و سرکرده این گروه تروریستی - تکفیری در اردوگاه های آمریکایی آموزش دیده است.
کد خبر: ۵۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ - 20August 2015

سرکرده داعش در اردوگاه‌های آمریکا آموزش دیده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفتوگو با پایگاه اطلاعرسانی «العهد» لبنان گفت: آمریکاییها پس از شکست در افغانستان و اشغال عراق، گروه موسوم به داعش را ساختند.

وی افزود: گزارشهای امنیتی قابل اتکایی در دست داریم که نشان میدهد «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش به اردوگاههای آمریکایی میرود و در آنجا آموزش میبیند.

سرلشکر صفوی داعش را ثمره حضور آمریکاییها در عراق و حمایت آنان از این گروه ترویستی دانست و گفت: اقدامات کنونی گروههای تکفیری داعش و جبهه النصره دقیقا مشابه کشتار بیگناهان توسط رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان در منطقه بهعنوان قدرت مهمی ظهور کرده است. مقاومت اسلامی پیروزیهای بزرگی در مقابل رژیم صهیونیستی بهدست آورده است؛ که کشورهای عربی در جنگهای خود با صهیونیستها نتوانستند به آن دست پیدا کنند.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی با حمایت از سوریه، نقشه آمریکایی - صهیونیستی را در این کشور ناکام گذاشتند.

وی افزود: رزمندگان قهرمان حزبالله و ملت شجاع لبنان بهترین الگو برای ملتهای عربی در منطقه ازجمله مردم یمن، عراق و بحرین هستند، و مقاومت این ملتها یک بار دیگر نقشههای آمریکاییها در منطقه را ناکام خواهد گذاشت.

سرلشکر صفوی گفت: رزمندگان قهرمان حزبالله امروز الگوی ملتهای اسلامی در رویارویی با جبهه باطل هستند و جمهوری اسلامی ایران با وجود توافق هستهای اخیر به حمایت از مظلومان و پشتیبانی از همه گروهها و جنبشهای مقاومت در جهان اسلام ادامه خواهد داد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار