با حضور امیر پوردستان؛

آزادگان نیروی زمینی ارتش تجلیل شدند

مراسم تجلیل از آزادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده نزاجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ - 20August 2015

آزادگان نیروی زمینی ارتش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از آزادگان این نیرو که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان در مواجهه با سختیها و ناملایمات دوران اسارت اظهار داشت: در جنگ تحمیلی برخی شهید شدند، اما خداوند آزمایشی بزرگتر را برای آزادگان مقرر کرد و آنان نیز با صبر و مقاومت از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: هنگامی که رژیم بعث عراق با نیروهایی فراوان به کشورمان حمله کرد، امام خمینی ندای "هیهات منالذله" سر دادند و ملت ایران با لبیک به ندای رهبرشان برای دفاع از کشور راهی جبههها شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: نسلهای سوم و چهارم ما باید از آزادگان که الگوهایی عینی هستند درس بگیرند و راهشان را ادامه دهند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس مهتابی
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
با سلام و احترام. امیر پوردستان بزرگوار چرا ما اسرای شهرستانی کسی از ماها تجلیل نمی کند؟ و یا حق و حقوقمان را پس از 24 سال نمی دهند؟ یک مورد آن حق مرخصی زمان اسارت است که به بهانه ی نبود بودجه هر ساله آن را به تعویق میاندازند.مورد دوم آیا نباید ما که در حال مآموریت جنگی بوده ایم و بدنمان پر از تیر و ترکش شده و اسیر شده ایم این ایام اسارت را فوق العاده ی جنگی برایمان محاسبه و پرداخت گردد؟؟؟
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار