سردار نقدی در همایش راهیان نور آموزش و پرورش:

دشمنان باید «نفوذ در ایران» را در خواب ببینند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران برای اجرای فرمان ولایت تمام قد ایستاده است، گفت: میلیون‌ها جوان عاشق در این راه ایستاده‌اند و یک لحظه هم صحنه را ترک نخواهند کرد، و اجازه نفوذ را به هیچ دشمنی نخواهند داد.
کد خبر: ۵۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 19August 2015

دشمنان باید «نفوذ در ایران» را در خواب ببینند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پیش از ظهر امروز در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه و آموزش و پرورش، با بیان اینکه سفر راهیان نور یک سفر معنوی و بصیرتی کمنظیر است، گفت: اگر امروز میبینید رزمنده عراقی با صلابت مواضع تکفیریها را فتح میکند به خاطر درسهایی است که از شهدای بزرگوار ما آموختهاند.

وی افزود: اگر در جبهههای سوریه با پیادهنظام رژیم صهیونیستی و تکفیری مقابله میشود، و اگر در لبنان حزبالله سرافراز پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده، و اگر امروز در فلسطین که از دست رفته و به سازش کشیده شده بود، ولی امروز جوانانش سه شکست بزرگ را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند همه از شهدای ما الهام گرفتهاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز مردم یمن مثل دوران دفاع مقدس ما، تنها و با دست خالی مقابل رژیم سعودی و استکبار ایستاده و سینه سپر کردهاند.

نقدی گفت: ایران را به ارسال سلاح و امکانات به یمن متهم میکنند؛ اما آن چیزی که امروز از ایران صادر شده، سلاح وامکانات نیست؛ بلکه چیزی است که دنیای استکبار هم نمیتواند جلوی آن را بگیرد، و آن عطر ولایت و عشق به شهادت است؛ که این امر یقینا استکبار را به زانو در خواهد آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، با اشاره به صدور قطعنامههایی علیه کشورمان و اقدامات ضد ایرانی کشورهای گروه 1+5  تأکید کرد: دشمنان باید «نفوذ در ایران» را به خواب ببینند. آنها نقشه کشیدهاند که در 2025 ایران چه وضعیتی داشته باشد؛ اما به یاری خدا در آن سال المپیک کشورهای اسلامی را در بیتالمقدس برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: امام ما فرمان داد که جلوی نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن در کشور را بگیرید؛ ملت ایران برای اجرای فرمان ولایت تمام قد ایستاده است؛ میلیونها جوان عاشق در این راه ایستادهاند و یک لحظه هم صحنه را ترک نخواهند کرد، و اجازه نفوذ را به هیچ دشمنی نخواهند داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر امروز جوان ایرانی با صلابت ایستاده است ثمره همین تلاشها در راهیان نور است.

سردار نقدی تصریح کرد: برخی خط و نشان میکشند که  ما تلاش کردیم برای ایجاد جمهوری اسلامی"؛ اما آرمان ملت بزرگ ما فراتر از آن چیزی است که این افراد ادعا میکنند؛ این آرمان مقدس در حال فراگیر شدن در همه دنیاست، و باید روزی همه مستکبران نابود شوند. نظام سلطه آرزوی بازگشت خود به کشورهای اسلامی را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار