سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

تنها راه پیشرفت کشور استفاده از مدل جهادی است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تنها راه پیشرفت ما استفاده از مدل جهادی است؛ که چنانچه به آن توجه و عمل کنیم، ما را در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب سوق می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ - 19August 2015

تنها راه پیشرفت کشور استفاده از مدل جهادی است

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از مشهد، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بینالمللی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها راه ما برای تبدیل شدن به قدرت بینالمللی مسیری است که امام(ره) در دهه اول انقلاب و پس از آن مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر ترسیم کردهاند.

وی افزود: ثبات قدم و مقاومت در برابر قدرتهای سلطهطلب و نفوذگرا، و تکیه بر استعدادها و ظرفیتهای درونزای داخلی، توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ دینی و ملی از دیگر مواردی است که در صورت توجه به آن میتواند ما را به یکی از قدرتهای بینالمللی تبدیل سازد.

سردار سلامی ادامه داد: امروز دشمنان ما در جنگهای نیابتی در جبهههای مختلف در حال نبرد هستند، و ما در این سمت در حال سپری کردن مسیر پیشرفت هستیم؛ بنابراین میتوان گفت که تنها راه ما استفاده از مدل جهادی است؛ که چنانچه به آن توجه و عمل کنیم، ما را در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب سوق میدهد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر بتوانیم انقلاب را به درستی به جوانان معرفی کنیم و این مسیر سخت و افتخارآفرین طی شده، در 37 سال پس از انقلاب و حقیقت فعالیتهای صورت گرفته طی آن را به این عزیزان بشناسانیم نقشه راه تبدیل ایران به قدرت جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار