صلاحی:

بسیج مانع از ایجاد اتاق جنگ در دانشگاه‌ها توسط دشمن شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اگر دشمن تاکنون نتوانسته در دانشگاه‌ها اتاق جنگ ایجاد کند، به خاطر وجود بسیجیان در دانشگاه‌هاست.
کد خبر: ۵۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ - 19August 2015

بسیج مانع از ایجاد اتاق جنگ در دانشگاه‌ها توسط دشمن شد

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از مشهد، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، صبح امروز در اختتامیه همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بینالمللی» و شانزدهمین همایش سالانه بسیج اساتید اظهار داشت: سال 1390 موضوعی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردم مبنی بر اینکه استاد به کلاس میرود تا به مرجعیت علمی در جهان دست یابیم؛ اما این امر بدون وجود «دانشگاه اسلامی» محقق نمیشود، و این نقیصه مهمی است.

وی افزود: آن زمان در شورا گفتند "تحقق دانشگاه اسلامی کار ما نیست"؛ در صورتی که وزارت علوم نیز به تنهایی قادر به انجام این مهم نیست.

صلاحی ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس تاسیس شد تا برای تربیت اساتید ارزشی در راستای رسیدن به مرجعیت علمی فعالیت کند؛ اما اکنون در همین دانشگاه شاهد بهوجود آمدن مشکلاتی هستیم تا این هدف محقق نشود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: اگر دشمن تاکنون نتوانسته در دانشگاهها اتاق جنگ ایجاد کند، به خاطر وجود بسیجیان در دانشگاههاست؛ این در حالی است که در دورههایی خاص، پولها و دلارهایی برای برخی اساتید هزینه میکردند تا به هلند و دانمارک رفته و با آوختن حقوق بشر غربی، آن را در کشور تدریس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار