آصفری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

"مرگ بر آمریکا" نماد برائت جستن از کفر است

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" که توسط مردم، پس از انقلاب اسلامی سرداده می‌شود نماد برائت از استکبار، کفر و مبارزه با ظالم است.
کد خبر: ۵۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳ - 19August 2015

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، درباره چرایی بیان شعار "مرگ بر آمریکا" گفت: این شعار که توسط مردم، به حق پس از انقلاب اسلامی سرداده میشود نماد برائت از استکبار، کفر، استبداد و مبارزه با ظالم است.

وی آمریکا را عامل اصلی جنایات پس از انقلاب در کشورمان دانست و بیان کرد: این امپریالیست جهان خوار بعد از انقلاب اسلامی علیه تمامیت ارضی و واپس زدگی جمهوری اسلامی از صحنه رقابت با کشورهای دیگر فعالیت های گستردهای انجام داده است.  

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: حمله نظامی صدام به ایران و تجهیز دشمن تا دندان مسلح در برابر کشوری که تازه انقلاب کرده است با حمایت آمریکا صورت گرفت و همچنین با حمایت از منافقین خواهان فروپاشی نظام متحد ایران اسلامی بود.

آصفری تصریح کرد: بلوکه کردن اموال عمومی جمهوری اسلامی توسط این دولت غاصب و تحریم های ناجوانمردانهای که بعد از انقلاب اسلامی از سوی آمریکا و متحدانش علیه کشورمان روا شده عاملی است تا انزجار فرد، فرد مردم غیور ایران اسلامی را از آمریکا افزایش دهد.

این نماینده مردم اراک خاطر نشان کرد: شعار گران سنگ " مرگ بر امریکا" در جهت خودکفایی و یادآوری تمام ظلم و استکباری است که در دهه های گذشته از سوی این دولت امپریالیستی بر کشورمان روا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها