خلبانان آزاده نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند

مراسم تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش با حضور رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ - 17August 2015

خلبانان آزاده نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین احمد جلیلیصفت رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا در مراسم تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش که شب گذشته در هتل نهاجا برگزار شد، ضمن اشاره به رشادتها و دلاورمردیهای خلبانان نیروی هوایی در جنگ هشت ساله اظهار داشت: همه آنچه که امروز در عرصههای سیاسی و نظامی بهدست آوردهایم مرهون خون شهدا، مقاومت آزادگان و صبوری خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: آزادگان سرافراز سند افتخار ایران اسلامی هستند و هیچ قلمی نمیتواند شجاعت، ایثارگری و مقاومت جانانه این عزیزان را به رشته تحریر در آورد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه تکریم آزادگان و جانبازان در تاریخ اسلام از جایگاه ویژهای برخوردار بوده است، تصریح کرد: همانطور که در منابع تاریخی مشاهده میشود تجلیل از ایثارگران و جانبازان در سیره اهل بیت(ع) همواره وجود داشته و از ملزومات بوده است.

وی همچنین نقش نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: نقش نیروی هوایی در عملیاتهای مختلف راهبردی و دشمنشکن بوده است، که عملیات مرصاد نمونهی بارزی از تحمیل اراده و قدرتنمایی علیه دشمن بوده است.

حجتالاسلام جلیلیصفت با بیان اینکه بیشترین مدت اسارت در میان نیروهای مختلف نظامی به نیروی هوایی تعلق دارد، افزود: در میان خلبانان نیروی هوایی افرادی همچون شهید حسین لشگری بودند که بیش از 10 سال اسارت را در کارنامه خود داشتند.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی با تقدیم بیش از 100 خلبان شهید، شجاع و فهیم و با صلابت، دِین خود را به آرمانهای انقلاب و ملت عزیز ادا کرد و مطمئنا اگر امروز شرایط به گونهای شود که نیاز به حضور این نیرو احساس شود، قطعا نیروی هوایی همچون گذشته با اقتدار و توفنده پاسخگوی تهدیدات خواهد بود.

در پایان این مراسم، از خلبانان آزاده نیروی هوایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها