مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان:

مبارزه با استکبار تحلیل بردار نیست

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مبارزه با استکبار تحلیل بردار نیست گفت: باید سیرت و صورت انقلاب را حفظ کنیم و به شیوه درست مورد واکاوی قرار دهیم تا در حوادثی که پیش می‌آید دچار خستگی نشویم.
کد خبر: ۵۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ - 17August 2015

مبارزه با استکبار تحلیل بردار نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، بهروز جلایی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار کرد: انسان در جامعه در مسیر اصلاح  و در مسیر فردی و اجتماعی خود و در مقابله با دشمن در تقابل است و سعی دارد همیشه برای رسیدن به موفقیت پیشرفت های جدیدی را کسب کند.

وی افزود: بعد از گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی واژگان زیادی را در رابطه با انقلاب  از قبیل صاحبان انقلاب، مالکان انقلاب و غیره شنیده ایم و این نوع کشمکش ها نشان میدهد که عده ای میخواهند صورت انقلاب بماند اما سیرت انقلاب از بین برود.

مسئول بسیج اساتید گیلان گفت: ما هر روز شاهد رویش ها و ریزش ها هستیم و تنها چیزی که میتواند فرد و یا اجتماع را دچار تغییر کند استحاله است و استحاله یکی از عوامل تخریب کننده از درون است که بسیار خطرناک است.

وی افزود: مهمترین ضعفی که به شکل استحاله در یک انقلاب بروز پیدا میکند بی حوصلگی است، باید انقلاب را به شیوه درست مورد واکاوی قرار دهیم تا در حوادث پیش آمده دچار بی حوصلگی نشویم و از میدان بیرون نرویم.

مسئول بسیج اساتید گیلان افزود: باید خود را مورد ارزیابی قرار دهیم که آیا در مسیر انقلاب قرار داریم یا نه و در مسیر استحاله با راهبرد درست نظیر طرح ولایت در برابر شبهات تسلط کافی داشته باشیم.

جلایی با بیان اینکه نهضت امام خمینی برگرفته از جهان بینی توحیدی است گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و بی نظیر بود که تعجب همه جهانیان را برانگیخت.

وی در ادامه، جهان بینی، هدف، استقلال و آزادی را از ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و گفت:  ما در معرض استحاله هستیم، انسان در مسیر اصلاح و فساد است، ما راهی جز در قرار گرفتن راه حزب الله نداریم.

مسئول بسیج اساتید گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مبارزه با استکبار تحلیل بردار نیست گفت: باید سیرت و صورت انقلاب را حفظ کنیم و به شیوه درست مورد واکاوی قرار دهیم تا در حوادثی که پیش میآید دچار خستگی نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار