چرا مرگ بر آمریکا(4)

استقبال کاربران از پویش «سوزاندن بیرق ابلیس»+تصاویر

بعد از توافق هسته‌ای، عده‌ای فکر کردند دشمنی ایران با استکبار جهانی به سرکردگی امریکا به پایان رسیده که با تاکید مجدد رهبر انقلاب مبنی بر تعطیل ناپذیر بودن مبارزه با استکبار کمپینی با عنوان سوزاندن بیرق ابلیس تشکیل شد.
کد خبر: ۵۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ - 16August 2015

استقبال کاربران از پویش «سوزاندن بیرق ابلیس»+تصاویر

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، به دنبال تاکید مجدد مقام معظم رهبری درماه رمضان امسال و در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه «مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیلپذیر نیست و امروز آمریکا کاملترین مصداق استکبار است»، جمعی از جوانان فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، کمپینی را با عنوان #سوزاندن- بیرق- ابلیس را به راه انداختند.

بعد از توافق هسته ای، عده ای فکر می کردند دشمنی ایران با استکبار جهانی به سرکردگی امریکا به پایان رسیده است که با تاکید رهبر انقلاب مبنی بر تعطیل ناپذیر بودن مبارزه با استکبار کمپینی با عنوان سوزاندن بیرق ابلیس تشکیل شد که بازتاب بسیاری را در بین کاربران شبکه های اجتماعی داشته است. کمپین فوق که بر اساس اعلام گردانندگان آن از تاریخ 8 مرداد تا 28 مرداد (سالروز کودتای ننگین آمریکایی انگلیسی علیه ملت ایران) به فعالیت خواهد پرداخت، بازتاب زیادی در رسانه های داخلی و خارجی داشته است و فعالین پویش سوزاندن بیرق شیطان را جوابی به مدعیان اندک رابطه با امریکا می دانند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار