فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا:

در زمینه اورهال هواپیماها به خودکفایی رسیده‌ایم

فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا گفت: به حول و قوه الهی و تلاش متخصصان نیروی هوایی، امروز ما در بحث بازآماد (اورهال)، آموزش خلبانی و ... به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.
کد خبر: ۵۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ - 15August 2015

در زمینه اورهال هواپیماها به خودکفایی رسیده‌ایم

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور در دانشکده پرواز، ضمن بازدید از روند برنامههای آموزشی، در جمع دانشجویان دوره خلبانی گفت: احساس غرور و افتخار امروز ما به دلیل ایثار، ایستادگی و جانفشانی دیروز پیشکسوتان نیروی الهی هوایی است.

وی افزود: با وجود توطئه همیشگی دشمنان و تحریمهای اعمال شده برای نیروی هوایی، در همه زمینهها به خودکفایی رسیدهایم، و پروازهای هواپیماهای این نیرو بر اساس استانداردهای لازم در حال انجام است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در ادامه گفت: لباس نیروی هوایی بهویژه لباس پرواز، یک افتخار است، و پرواز خلبانان ما با این لباس مقدس، همواره یک پرواز ماندگار و دشمنشکن بوده و هست.

امیر هادیان اظهار داشت: اگر قوی باشیم هیچکس توانایی تهدید و زورگویی به ما را نخواهد داشت؛ که این در نیروهای مسلح ما و بهویژه نیروی هوایی امری اجتنابناپذیر است.

وی در پایان سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: احساس همدلی که بحمدلله در مجموعه نیروی هوایی وجود دارد موجب تلاش، فعالیت و احساس استقلال بیشتر در این نیرو شده، و شما دانشجویان باید با استعانت از خداوند متعال و الگو پذیری از پیشکسوتان، همواره ادامهدهنده راه آنان باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها