به پویش مردمی "چرا مرگ بر آمریکا" در اینستاگرام بپیوندید

این پویش به صورت غیررسمی از 6 مرداد 1394 و از ارتفاعات هسته‌یی فردو آغاز شده است، تا 28 مرداد، سال‌روز کودتای امریکایی ضد دولت محمد مصدق، ادامه خواهد داشت و برگزارکننده‌های آن از تمدید آن تا 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یا همان روز ملی "مرگ بر امریکا" خبر داده‌اند.
کد خبر: ۵۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ - 15August 2015

به پویش مردمی

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، پویش مردمی سوزاندن بیرق ابلیس وارد دومین هفتهی خود شد. این پویش که به صورت غیررسمی از 6 مرداد 1394 و از ارتفاعات هستهیی فردو آغاز شده است، تا 28 مرداد، سالروز کودتای امریکایی ضد دولت محمد مصدق، ادامه خواهد داشت و برگزارکنندههای آن از تمدید آن تا 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یا همان روز ملی "مرگ بر امریکا" خبر دادهاند.

این پویش با هدف یادآوری دشمنیهای آمریکا و اعلان ادامهی مبارزه با دولت ایالات متحده و زنده نگه داشتن شعار "مرگ بر امریکا" در فضای عمومی ایران و شبکههای اجتماعی در وب با هشتگ #سوزاندن_بیرق_ابلیس پیگیری میشود.

علاقهمندان به پیوستن به این پویش با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در محل زندگی یا کار نیز درج مطالب ضدامریکایی و ارسال آن به صفحهی رسمی پویش در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/burningsatanflag/ با آن همراه میشوند.

تصاویر به نمایش درآمده در این صفحه و دیگر صفحات پویش نمایی از زندگی معمولی و نقاط تاریخی و امکان مذهبی است که با سوزاندن پرچم آمریکا و شعار مرگ بر امریکا در هم آمیخته است و بر تعطیلناپذیر بودن مبارز با رژیمی که حتا پس از توافق هسته ایی برای مردم ایران شیطان بزرگ است تأکید میکند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها