با حضور فرماندار کربلا

مزار آیت‌الله شهید مدرس در کاشمر عطرافشانی شد

مزار آیت الله شهید مدرس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد خاتمی امام‌جمعه تهران و سید حسین جواد احمد المنکوشی فرماندار کربلا در کاشمر گل‌باران و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۵۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ - 02August 2015

مزار آیت‌الله شهید مدرس در کاشمر عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در مراسم باشکوهی با حضور حجتالاسلاموالمسلمین سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امامجمعه موقت تهران و همچنین سید حسین جواد احمد المنکوشی فرماندار کربلا و خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین کاشمر، حرم شهید دین و سیاست آیت اله سید حسن مدرس غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم عضو خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بهویژه شهید مدرس این شهید بزرگوار را الگوی کاملی برای همه سیاستمداران و دولتمردان و همچنین علمای دینی و دستاندرکاران فرهنگی کشور برشمرد و افزود: در دوران ما که بسیاری از افکار منحرف و روشنفکرنما همچنان دم از جدایی دین از سیاست میزنند بررسی سیره عملی شهید مدرس برای آنها مهم است تا بفهمند این شهید بزرگوار چگونه با درایت دینی و سیاسی دست بیگانگان را از این کشور کوتاه کرد.

در این مراسم حجتالاسلام یعقوبی امامجمعه، فروزان فرماندار کاشمر و رشید سلحشور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر نیز در این مراسم حضور داشتند.

لازم به ذکر است گلزار شهدای شهرستان کاشمر در جوار مزار آیتالله مدرس است و در آن 145 شهید گلگونکفن میهن اسلامی جاودانه شدهاند.

نظر شما
پربیننده ها