فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح کرد

روز پر کار پلیس کرمان با کشف یک تن مواد افیونی در چند عملیات

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در چند عملیات پلیسی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ - 02August 2015

روز پر کار پلیس کرمان با کشف یک تن مواد افیونی در چند عملیات

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، سردار "حسین چناریان"  فرمانده انتظامی استان کرمانضمن تاکید بر برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ به تشریح عملیات پلیس کرمان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: ماموران یگان تکاوری 116 کهنوج حین کنترل خودرو های عبوری در محور "قلعه گنج-کهنوج" به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از وسایل سرنشینان خودرو که دو زن و دو مرد بودند، مقدار 3 کیلو و 500 گرم هروئین و یک کیلو و 700 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

سردار چناریان افزود: خودرو توقیف و سرنشینان آن به مراجع قانونی تحویل داده شدند.
 
وی به عملیات پلیس کرمان در ایست بازرسی مرصاد نیز اشاره کرد و گفت: پلیس پس از مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون ایویکو به بازرسی از آن پرداخت.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی سرانجام مقدار 400 کیلو تریاک و یک کیلو و 500 گرم حشیش که به طرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.
 
وی گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
 
سردار چناریان، عملیات مشترک ماموران یگان تکاوری راور و پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان را نیز عملیاتی در راستای مبارزه جدی با ورود مواد مخدر به مناطق مرکزی کشور دانست و افزود: پلیس پس از تعقیب و گریز طولانی سرانجام مقدار 399 کیلو حشیش را از وانت پیکان کشف کرد.
 
وی تصریح کرد: پلیس در این عملیات سه متهم را دستگیر و سه خودرو را که در امر قاچاق مورد استفاده قرار گرفته بودند، توقیف کرد.
 
فرمانده انتظامی استان در پایان به عملیات پاسگاه انتظامی گلستان شهرستان سیرجان نیز اشاره کرد و بیان داشت: پلیس در بازرسی از یک دستگاه کامیون ولوو سفید رنگ مقدار 202 کیلو تریاک را کشف کرد.
 
سردار چناریان مقصد این کامیون را از جنوب به سمت شمال کشور ذکر کرد و گفت: راننده کامیون ولوو از طریق محور "بندرعباس-سیرجان" قصد داشت مواد مخدر خود را عبور دهد که با تیزهوشی پلیس در این راه ناکام ماند.
 
وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک در جاده ها و مناطق شهری ضمن تماس با 110 ، پلیس را در جریان عملیات سوداگران مرگ قرار دهند.

انتهای خبر /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار