سردار شیروانیان در گفت‌وگو با دفاع پرس بیان کرد:

جزئیات تشییع شهدای غواص و خط‌شکن در استان اصفهان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان مراسم تشییع شهدای غواص و خط‌شکن در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 02August 2015

جزئیات تشییع شهدای غواص و خط‌شکن در استان اصفهان

سردار «مجتبی شیروانیان» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اصفهان در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، تشییع شهدای غواص و خطشکن در این استان را تشریح کرد.

وی در اینباره اظهار داشت: ۴۸ شهید غواص و خطشکن در این استان تشییع میشوند که از این جمع پیکر مطهر ۱۸ تن از شهدا احراز هویت شده است.

شیروانیان اضافه کرد: پیکر مطهر شهدای استان اصفهان، ۱۵ مردادماه در قالب یک کاروان وارد استان اصفهان شده و کاشان اولین شهری است که میزبان شهدا خواهد بود.

وی افزود: طی چهار روز شهرهای مختلف استان اصفهان میزبان کاروان شهدا خواهد بود و بعدازظهر نوزدهم مرداد پیکر مطهر شهدا با استقبال مردم وارد شهر اصفهان خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه شب وداع با شهدا در شب شهادت حضرت امام صادق (ع) در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: صبح بیستم مردادماه شهدا در شهر اصفهان تشییع و پس از آن تعدادی از پیکر شهدا برای خاکسپاری به شهرهای مختلف اعزام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای گمنام در هشت نقطه از استان به خاک سپرده خواهند شد.

گفتنی است، شهدای گمنام در شهرهای امیرآباد (از توابع شهرستان نجف آباد)، بافران (از توابع شهرستان نائین)، ذوبآهن اصفهان، محلههای عاشقآباد و نصرآباد اصفهان، شهر خوراسگان، شهرک شهید نامجو صنایع دفاع و شهر دستگرد (از توابع شهرستان برخوار) به خاک سپرده خواهند شد.

شایان ذکر است، هنوز اسامی شهدای شناساییشده نیز توسط مسئولان استان اصفهان اعلام نشده و طی روزهای آینده پس از اطلاع به خانوادههای شهدا، رسانهای خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار