سرهنگ چراغی:

آذربایجان غربی آماده پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر راهیان نور است

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی آمادگی پذیرایی از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در ایام تابستان در قالب راهیان نور شمالغرب را داراست.
کد خبر: ۵۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ - 02August 2015

آذربایجان غربی آماده پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر راهیان نور است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ پاسدار "حسنعلی چراغی" مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه آذربایجان غربی اظهار کرد: شهرهای ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سردشت و مهاباد از شهرستانهای میزبان کاروانهای راهیان نور به شمار میروند.

وی افزود: با توجه به امکانات موجود، آذربایجان غربی آمادگی پذیرایی از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در ایام تابستان در قالب راهیان نور شمالغرب را داراست.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: با ورود کاروانها به استان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی استان برنامههای فرهنگی ویژهای نیز در ارومیه در قالب نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی تحت عنوان علمداران ولایت در طول هفته به اجرا در میآید.

چراغی اضافه کرد: فضاسازی و آماده سازی یادمانها هم اکنون در دستور کار قرار دارد و آماده کردن زیر ساختهای لازم برای این امر نیز با همکاری دستگاههای اجرایی استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تهیه و توزیع نقشه گردشگری جنگ و دفاع مقدس جزو برنامههایی است که در صدد هستیم تا با همکاری سپاه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام دهیم. آذربایجان غربی جزو استانهای مقصد برای کاروانهای راهیان نور شمال غرب کشور است و وجود مناطق عملیاتی مختلف در دوران دفاع مقدس باعث شده تا سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از استانهای همجوار آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی آن بازدید کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار