سردار علی‌پور به دفاع پرس خبر داد:

احراز هویت چهار شهید از اهواز و ۲ شهید از دزفول و رامهرمز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ۳۸ شهید غواص و خط‌شکن در این استان تشییع می‌شوند که از این جمع پیکر مطهر ۶ تن از شهدا احراز هویت شده است. از جمع شهدا احراز هویت شده، چهار شهید از اهواز، یک شهید از دزفول و یک شهید نیز از رامهرمز هستند.
کد خبر: ۵۰۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ - 02August 2015

احراز هویت چهار شهید از اهواز و ۲ شهید از دزفول و رامهرمز

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، تشییع شهدای غواص و خطشکن در این استان را تشریح کرد.

وی دراینباره اظهار داشت: ۳۸ شهید غواص و خطشکن در این استان تشییع میشوند که از این جمع پیکر مطهر ۶ تن از شهدا احراز هویت شده است. از جمع شهدا احراز هویت شده، چهار شهید از اهواز، یک شهید از دزفول و یک شهید نیز از رامهرمز هستند.

علیپور ادامه داد: روز شانزدهم مردادماه کاروان شهدا وارد استان شده و در اندیمشک مورد استقبال قرارگرفته و شب وداع نیز در این شهر برگزار خواهد شد. صبح ۱۷ مرداد نیز این کاروان به سمت دزفول حرکت کرده و مراسم تشییع در این شهر ظهر این روز برگزار میشود.

وی اضافه کرد: پسازاین، کاروان شهدا به سمت شوشتر حرکت کرده و شب وداع نیز در شوشتر برگزار خواهد شد. صبح ۱۸ مرداد نیز به سمت ملاثانی حرکت خواهد کرد و ظهر را مهمان مردم این شهر خواهند بود. عصر این روز این کاروان شهدا به سمت اهواز حرکت کرده و شب وداع با شهدا در اهواز نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: صبح ۱۹ مرداد نیز کاروان شها برای خاکسپاری دریازده منطقه از استان تقسیم خواهند شد و شام این روز نیز مراسم شب وداع در این ۱۱ منطقه برگزار میشود.

وی تصریح کرد: این شهدا در شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، رُفیع، مینوشهر، پادگان نیروی هوایی امیدیه و چند نقطه از شهر اهواز خاکسپاری خواهند شد.

سردار علیپور در ادامه با اشاره به هماهنگیهای صورت گرفته در استان بیان داشت: ستاد شهدای گمنام تشکیلشده است و جلسات متعددی در استانداری خوزستان با حضور مدیرکل حفظ آثار، فرماندهان سپاه ولیعصرعصر (عج) و فرمانداران مربوطه تشکیل شده و ستاد استقبال و تدفین شهدا نیز در شهرستانها شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شاخصترین برنامه ما نیز دفن هشت شهید در پارکجزبره اهواز است. ضمن اینکه پنج شهید گمنام نیز مقابل مسجد خرمشهر دفن خواهند شد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از رامهرمز
|
-
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
سلام.لطفام نام این 6 شهید را اعلام بفرمایید.
نظر شما
پربیننده ها