رزمنده لشکر فاطمیون خبر داد:

ساعتی دیگر؛ تشییع پیکر "سید‌محمد حسینی" تک تیرانداز فاطمیون

همرزم شهید سید محمد حسینی از تشییع پیکر این شهید مدافع حرم سوریه که چندی پیش در تدمر سوریه به عنوان یکی از اولین نیروهای خط شکن به شهادت رسید، تا ساعتی دیگر خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ - 01August 2015

ساعتی دیگر؛ تشییع پیکر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید سید محمد حسینی که مدتی پیش در جریان عملیاتی در "تدمر" به شهادت رسیده بود پس از بازگشت به کشور تشییع می شود.

تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم امروز 10 مرداد ماه از ساعت 17 در نسیم شهر ورامین  به سمت امام زاده حسن برگزار می شود.

یکی از همرزمان شهید حسینی در گفت و گو با دفاع پرس در خصوص نحوه شهادت وی گفت: شهید محمد حسینی 25 تیرماه در تدمر سوریه به شهادت رسیدند و از نیروهای قدیمی و دلاور فاطمیون بود که از همان سال اول تشکیل فاطمیون به عنوان تک تیرانداز به سوریه رفت.

این رزمنده لشکر فاطمیون در باره فعالیت های شهید حسینی افزود: شهید حسینی در ابتدای ورود به فاطمیون به عنوان تک تیرانداز خدمت کرد زمانی که مجروح شد و مدتی بعد با وجود اینکه هنوز سلامتی کامل خود را به دست نیاورده بود با همان حالت مجروحیت به منطقه برگشت و در قسمتی دیگر خدمت کرد.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های این شهید بزرگوار تصریح کرد: شهید محمد حسینی بعد از بهبودی بار دیگر وارد جنگ مستقیم شد و به گفته دوستان و همرزمانش که بسیار عزتمندانه به شهادت رسید و در عملیات جزو اولین نیروهای خط شکنی بود که شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار