پیام «بشار اسد» به‌مناسبت سالگرد تاسیس ارتش؛

ارتش سوریه با خون سرخ خود روزهای درخشانی را برای این کشور رقم زد

رئیس‌جمهوری سوریه با ارسال پیامی هفتادمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور ضمن تبریک این روز به همه ارتشی‌ها و نیروهای مسلح گفت: ارتش سوریه با خون سرخ خود روزهای درخشانی را برای این کشور رقم زد.
کد خبر: ۵۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 01August 2015

ارتش سوریه با خون سرخ خود روزهای درخشانی را برای این کشور رقم زد

بهگزارش گروه بینالملل دفاع پرس بهنقل از خبرگزاری رسمی سوریه، «بشار اسد» رئیسجمهوری سوریه در این پیام تاکید کرد که ارتش سوریه با خون سرخ خود روزهای درخشانی را برای این کشور رقم زد و استواری کنونی ملت مرهون کمک فرزندان این مرز و بوم بوده است.

رئیسجمهوری سوریه خطاب به نیروهای مسلح این کشور گفت: شما ای حامیان میهن، امروز راه جانفشانی و فداکاری را ادامه میدهید که پیش از چهار سال پیش، آن را آغاز و به همه جهان اعلام کردهاید که دژ مستحکمی هستید که از مرزها، عزت و کرامت میهن دفاع میکنید.

وی افزود: شما همچنان به میزان چالش(ی که با آن روبهرو هستید) با قدرت در مقابل دشمن حضور یافتید. ما در جنگها نمونههای زندهای از عظمت ایستادگی و بزرگی اراده مقاوم شما داریم که نه خم شدند و نه شکستند بلکه هر روز بر صلابت و قدرت آنها افزوده شد.

«بشار اسد» ادامه داد: برادران مبارز، تاریخ ارتش غیور ما پر است از صفحات مبارزه عالی و درگیریهای قهرمانانه. امروز شما با مردانگی، قهرمانی و جانفشانیهای خود تصویر آن حماسههای ملی را به ذهن متبادر کردید.

وی خطاب به مادران سوری نیز گفت: سلام بر همه مادرانی که با عشق به وطن جگر گوشه خود را تقدیم و با اعمال عظیم خود زیباترین تصاویر جانفشانی، صبر و ایستادگی را مجسم کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار