مراسم اربعین شهید مدافع حرم محمد حمیدی برگزار شد

مراسم اربعین شهید محمد حمیدی عصر جمعه (نهم مرداد) در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ - 01August 2015

مراسم اربعین شهید مدافع حرم محمد حمیدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عصر دیروز جمعه نهم مرداد ماه مراسم اربعین شهید مدافع حرم،  محمد حمیدی، همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحیه سرایی مداحان اهل بیت، سلحشور و حدادیان آغاز شد.
 
این مراسم  با حضور خانواده معظم شهدای والامقام و برخی فرماندهان دفاع مقدس در مسجد جامع ابوذر واقع در میدان ابوذر تهران برگزار گردید.
 
سخنران این مراسم حضرت حجهالاسلام پناهیان بود که ضمن یادآوری شهادت عموی بزرگوار پیامبر ختمی مرتبت، حضرت حمزه و وفات حضرت عبدوالعظیم حسنی به بیان ابعاد شخصیتی شهدای مدافع حرم و روحیه مقدسِ حب اهل بیت در رزمندگان تیپ فاطمیون پرداخت.
 
وی افزود: در زندگی هر کدام از این شهدای بزرگوار که ورود میکنیم شاهد یک شاخصه اخلاقی خاصی میگردیم و آن ایمان عملی به اهل بیت (س) است.
 
همچنین ایشان از روحیه جنگ آوری و شهادت طلبی شهید حمیدی پرداخت و برای بازماندگان او طلب مغفرت و ادامه راه شهیدشان را خواستار شد. 
 
این شهید والامقام در دومین روز از ماه مبارک رمضان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط نیروهای تروریستی تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل گشت و در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار