اختصاصی دفاع پرس/

اسامی هفت شهید غواص احراز هویت‌شده استان مازندران +عکس و مشخصات

پیکر مطهر هفت شهید غواص و خط‌شکن استان مازندران از جمع 30 شهیدی که قرار است در این استان تشییع شوند، احراز هویت شدند.
کد خبر: ۵۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ - 01August 2015

اسامی هفت شهید غواص احراز هویت‌شده استان مازندران +عکس و مشخصات

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر مطهر هفت شهید غواص و خطشکن استان مازندران از جمع 30 شهیدی که قرار است در این استان تشییع شوند احراز هویت شدند.

شهیدان «محمدصادق معلمی»، «منصور مهدوی نیاکی»، «سیدحسن فاطمی»، «مسلم رسولی کناری»، «غلامرضا اسدی»، «سیدرضا میرفاضلی» و «حسینعلی بالویی» هفت شهید غواص و خطشکن لشکر ۲۵ کربلا استان مازندران هستند که مورد احراز هویت قرار گرفتهاند.

http://jangoderang.ir/portal/shahidpic/pic/8944.jpg

طلبه شهید «محمدصادق معلمی» محمدصادق معلمی فرزند کریم متولد ۱۳۴۷/۶/۲۵ در ساری است. او عضو لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای۴ در منطقه امالرصاص، در تاریخ چهارم دیماه ۶۵ به شهادت رسید.

http://jangoderang.ir/portal/shahidpic/pic/9143.jpg

شهید «منصور مهدوی نیاکی» متولد سومین روز فروردین 1346 است در آمل است. وی از غواصان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای۴ در منطقه امالرصاص، در تاریخ چهارم دیماه ۶۵  براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید «سیدحسن فاطمی» متولد یکم دیماه در شهرستان آمل است. وی از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای۴ در منطقه امالرصاص، در تاریخ چهارم دیماه ۶۵ براثر اصابت گلوله مستقیم آر.پی.جی۷ به شهادت رسید.

http://jangoderang.ir/portal/shahidpic/pic/4151.jpg

شهید «مسلم رسولی کناری» فرزند حسین 12 مردادماه 46 در فریدونکار است. او از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای۴ در منطقه امالرصاص، در تاریخ چهارم دیماه ۶۵ به شهادت رسید.

http://jangoderang.ir/portal/shahidpic/pic/357.jpg

شهید «غلامرضا اسدی ولی آبادی» فرزند حیدر متولد اول مهرماه 49 در نوشهر است. وی نیز از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود.
 
 
شهید « سیدرضا میرفاضلی هچیرودی» فرزند سیدعلی متولد 1343/05/06در چالوس است. او از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای۴ در منطقه امالرصاص، در تاریخ چهارم دیماه ۶۵ به شهادت رسید.
 
http://jangoderang.ir/portal/shahidpic/pic/1475.jpg
 
گفتنی است، پیش از این احراز هویت شهید «حسینعلی بالویی» اعلام شده بود. (لینک خبر در دفاع پرس)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار