صهیونیست ها یک کودک شیرخوار را سوزاندند + عکس

غسان دغلس به خبرگزاری فلسطینی “معا” گفت:این کودک فلسطینی به دنبال یورش شهرک نشینان صهیونستی به منزل آنها که با بطری های آتشزا صورت گرفت به همراه سه نفر دیگر از اعضای خانواده اش دچار سوختگی شد و بر اثر آن به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ - 01August 2015

صهیونیست ها یک کودک شیرخوار را سوزاندند + عکس

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، غسان دغلس به خبرگزاری فلسطینی “معا” گفت:این کودک فلسطینی به دنبال یورش شهرک نشینان صهیونستی  به منزل آنها که با بطری های آتشزا صورت گرفت به همراه سه نفر دیگر از اعضای خانواده اش دچار سوختگی شد و بر اثر آن به شهادت رسید.

وی توضیح داد: سعد دوابشه که ۲ سال بیشتر نداشت به همراه والدینش سعد و رهام و برادرش احمد چهار ساله دچار سوختگی درجه سوم شد و این به دنبال یورش شهرک نشینان افراطی صهیونیست به منزل آنها در روستای دوما در نابلس بود.

درهمین حال، کمیته های مردمی فلسطین خواستار قیام فلسطینی ها علیه اسرائیل درپی جنایت سوزاندن نوزاد شیرخوار فلسطینی شد.

جنبش جهاد اسلامی هم با صدور بیانیه ای تاکید کرد جنایت تروریستی شهرک نشینان بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

جنبش فتح نیز با صدور بیانیه ای با محکوم کردن جنایت شهرک نشینان اسرائیلی در زنده سوزانده کودک یک سال و نیم فلسطینی تاکید کرد این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

احمد المدلل یکی از سران جنبش جهاد اسلامی هم خواستار توقف همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اسرائیل در واکنش به جنایت سوزاندن علی الدوابشه نوازد فلسطینی شد.

از سوی دیگر، تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس برای بررسی جنایت اقدام شهرک نشینان اسرائیلی در زنده سوزاندن «علی الدوابشه» نوزاد فلسطینی نشست فوق العاده برگزار کرد.

بعد از انتشار خبر سوزانده شدن نوزاد فلسطینی ،کاربران فضای مجازی با راه اندازی هشتگ “زنده سوزانده شد” و ارسال تصاویر و پوسترهای ضد صهیونیستی خشم خود را به این خبر نشان داده اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار