سردار کارگر در دیدار با استاندار همدان:

تکمیل، حفظ و نگهداری موزه دفاع مقدس خواسته ما از استان همدان است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با استاندار همدان گفت: تکمیل، حفظ و نگهداری موزه دفاع مقدس خواسته ما از استان همدان است.
کد خبر: ۵۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 30July 2015

تکمیل، حفظ و نگهداری موزه دفاع مقدس خواسته ما از استان همدان است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان دیدار و گفتوگو کرد.

نیکبخت با ارائه گزارشی از فعالیتهای این استان در زمینه دفاع مقدس گفت: موزه همدان آثارماندگاری از رشادت ها، شجاعت ها و ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس را در خود جای داده است.

 وی با تقدیر از تیم مدیریتی موزه دفاع مقدس در استان همدان، افزود: مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در همدان مدیری عاقل، آگاه و بی حاشیه است.

استاندار همدان ادامه داد: ماموریت بنیاد قابل خط کشی نیست و به همه مردم تعلق دارد و موزه را باید از حواشی دور و جای مقدسی نگه داریم. موزه دفاع مقدس آبروی استان است و تاکید استان برنگهداری آن است.

نیکبخت اضافه کرد: اگر اکنون تیم هسته ای در دنیا حرف برای گفتن دارد  و می تواند حرف خود را به کرسی بنشاند، به این دلیل است که دفاع مقدس و حضور مردم، افتخاری در تاریخ این کشور است و مردم همواره از نظام حمایت می کنند و هر توفیقی دولت دارد متعلق به نظام است.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار با تشکر از استاندار به خاطر توجه به موزه، گفت: تکمیل، حفظ و نگهداری موزه دفاع مقدس خواسته ما از استان  همدان است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و پیروز اصلی هم مردم هستند و مردم به دفاع آمدن و شرایط جنگ را تغییر دادند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان همکاری رئیس جمهور، وزرا و استانداران در اجرای اردوی راهیان نور را بسیار خوب توصیف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها