معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید:

هفتصد ایثارگر جویای کار داریم

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سال گذشته 3 هزار و 200 ایثارگر جویای کار داشتیم که تاکنون به مرز 700 نفر رسیده است که امیدواریم با تلاش و مساعدت مسئولان استانی مشکل این تعداد نیز مرتفع شود.
کد خبر: ۵۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ - 30July 2015

هفتصد ایثارگر جویای کار داریم

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیران کل این حوزه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری پس از ادای احترام به شهدای شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

مهدی ایزدی هدف از سفر خود به استان را پیگیری وضعیت گلزارها، مسکن ایثارگران، اشتغال و همچنین طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 3 هزار و 200 ایثارگر جویای کار داشتیم که تاکنون به مرز 700 نفر رسیده است که امیدواریم با تلاش و مساعدت مسئولان استانی مشکل این تعداد نیز مرتفع شود.

وی همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: سال گذشته در کشور 430 هزار دیدار حضوری و 520 هزار تماس تلفنی با ایثارگران انجام شده است و وضعیت استان در این خصوص مطلوب ارزیابی می شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با اشاره به اینکه ایثار و شهادت یک مقوله ملی است و رسیدگی به آنها باید دور از گرایش های سیاسی باشد، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری در 8 سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشته است و هر جایی که گره کوری ایجاد می شد رزمندگان استان به عنوان خط شکن وارد می شدند.

معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد درباره ساماندهی گلزار های شهدای استان خاطر نشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری 281 گلزار وجود دارد که 108 گلزار ساماندهی شده است و مابقی آنها به صورت پراکنده در روستاها و شهرهای کوچک قرار دارد که برای تکمیل آنها 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیران کل اشتغال و کار آفرینی بنیاد، مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، مدیر کل تسهیلات و مدیر کل عمران و مسکن بنیاد به صورت جداگانه موارد مربوط به حوزه خود را مطرح کردند.

در ادامه قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم، گفت: اگر بخواهیم ارزش کار بنیاد را ببینیم باید به 8 سال دفاع مقدس برگردیم و رشادت های رزمندگان را به یاد آوریم.

وی افزود: آن چیزی که امروز ایران را به یکی از قدرت های بزرگ دنیا تبدیل کرده است ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان ماست و خون آنها کشور ما را بیمه کرده است.

سلیمانی تصریح کرد: در حوزه اشتغال ردیف استخدامی ایثارگران مسیر خود را طی کرد و هر چه که در توانمان بود کمک کردیم.

وی دیدار با خانواده شهدا را از افتخارات خود و مسوولان خواند و خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا از مهم ترین برنامه های استانداری است و به صورت مکرر انجام می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان اشاره کرد و افزود: در خصوص برگزاری کنگره کارهای خوبی انجام شده و کارهایی هم در حال انجام است و همدلی و همزبانی دستگاه ها را در این خصوص به وضوح می توان دید.

بنا بر این گزارش، ملاقات عمومی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران در دفتر مدیرکل بنیاد استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

لازم به ذکر است، ایزدی صبح روز چهارشنبه 7 مرداد در بدو ورود خود به شهرکرد پس از ادای احترام به شهدای شهرکرد با استاندار و معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار به صورت جداگانه دیدار و گفتگو و پس از آن از مجتمع فرهنگی، ورزش و توانبخشی ایثار بازدید کرد.

مدیران کل اشتغال و کار آفرینی، مدیرکل مددکاری و مشاوره، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، مدیر کل تسهیلات و مدیر کل عمران و مسکن نیز بصورت جداگانه با مدیران کل مربوط به حوزه خود به صورت جداگانه دیدار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار