با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه

خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم گردهم آمدند

خبرنگاران افتخاری و مسئولان روابط عمومی حوزه های بسیج ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جلسه ای با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در حسینیه ناحیه گردهم آمدند.
کد خبر: ۵۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ - 30July 2015

خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم گردهم آمدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام احمد احمدی طی سخنانی در جمع خبرنگاران افتخاری و مسئولان روابط عمومی حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع) از تلاش های صورت گرفته در راستای انتشار گزارشات و اخبار مربوط به رویدادهای ناحیه، حوزه ها و پایگاه های بسیج تقدیر کرد.

وی با ذکر حدیثی صداقت، امانت داری و وفای به عهد را از خصوصیات مومنان ذکر کرد و از خبرنگاران خواست ضمن رعایت اصول حرفه ای رسانه، مفاد این حدیث شریف را نیز نصب العین خود قرار داده و از غیر واقع نمایی اخبار خودداری کنند.

سید محمد حسن یزدی نژاد مسئول ارتباطات روابط عمومی سپاه استان قم نیز در این جلسه به بیان ضرورت های عرصه خبر و وضعیت گذشته، حال و آینده خبر بسیج در استان قم پرداخت و توفیقاتی که در این عرصه در سطح رسانه های استان بدست آمده را مرهون تلاش های بی وقفه خبرنگاران افتخاری بسیج در سطح نواحی و حوزه ها دانست.

 در ادامه این جلسه که دومین جلسه خبرنگاران در سال 94 بود و به دعوت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد، سید حسن حسینی نوده مسئول روابط عمومی و تبلیغات و مسئول باشگاه خبرنگاران افتخاری ناحیه و تعدادی از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی های حوزه ها به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با ضرورت توجه بیشتر به کیفیت و کمیت اخبار و راهکارهای انسجام بیشتر خبرنگاران ناحیه به منظور تولید اخبار و کسب خبرهای بسیج در حوزه ها، پایگاه ها و ناحیه پرداختند.

تعداد قابل توجهی از بسیجیان نواحی مختلف بسیج سپاه استان بخصوص ناحیه بسیج امام حسین(ع) در دوره های مستمر آموزش خبرنگاری که از سال 1388 به همت سپاه استان قم برگزار شد، شرکت کردند و تعدادی از آنها پس از کسب مهارت های لازم، هم اکنون علاوه بر خبرگزاری بسیج، در سایر خبرگزاری های مطرح استان نیز مشغول به اطلاع رسانی در حوزه های مربوط به ایثار و شهادت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار