در نشست بین دو نهاد مطرح شد/

بررسی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد رشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایجاد یادمان و تدفین شهدای گمنام را از تصمیمات مهم نشست با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان دانست.
کد خبر: ۵۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ - 30July 2015

بررسی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد رشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، در نشستی که بین رسول جلایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان و امیر تیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار گردید، تصمیمات مختلفی در زمینه همکاری بین دو نهاد اتخاذ شد.

بنابراین گزارش، در این نشست تصمیماتی مانند ایجاد یادمان شهدا و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با رعایت اصول سازگار با شأن و جایگاه  شهدای والامقام بر اساس ضوابط و مأموریتهای دانشگاه بررسی و مطالعه درباره مکانیابی برای احداث یادمان شهدا در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به زمان مناسبی موکول شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایجاد یادمان و تدفین شهدای گمنام را از تصمیمات مهم نشست با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان دانست و خاطرنشان کرد: تکریم شهدا وظیفه همه مردم بوده و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، جهادی بزرگ و قابل قدردانی است.

امیر تیموری در نشست مذکور شهدا را یادگاران روزهای دفاع و حماسه دانست و گفت: نسل جوان جامعه نیازمند آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و باید با انجام اقدامهای فرهنگی موثر سبک زندگی شهدا را برای نسل جوان جامعه تبیین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها