با حکم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی شد.
کد خبر: ۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ - 29July 2015

معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع منصوب شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مراسم تودیع و معارفه معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با حضور حجتالاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار شکارچی معاون هماهنگکننده و معاونین تبلیغات و روابط عمومی سازمانهای تابعه وزارت دفاع  در محل ستاد این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجتالاسلام والمسلمین عزتالله صفاران به عنوان معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی و منصوب شد.

حجتالاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری در این مراسم با تاکید بر لزوم احصاء و اجرایی کردن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تبلیغات و روابط عمومی به عنوان منشور سیاستهای کلان فرهنگی وزارت دفاع اظهار داشت: مسئولان فرهنگی وزارت دفاع میبایست با بهرهگیری از ابزارها و روشهای نوین و تأثیرگذار در عرصه فعالیتهای فرهنگی، طرحهای نو و ابتکاری را با توجه به اقتضائات زمانی عصر حاضر به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار