سردار رحمان پورجوادی در گناباد:

ایمان، ولایت، وحدت سه رکن ماندگاری انقلاب است

فرمانده عملیاتی لشکر 7 ولیعصر (عج): ایمان و اعتقادات مردم، رهبری و ولایت و وحدت مردم را سه عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است و دشمنان ایران اسلامی عوامل ماندگاری و بقا ایران اسلامی را کشف نموده و در زمان‌های گوناگون، آن‌ها را به بهانه‌های متعدد موردتهاجم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ - 30July 2015

ایمان، ولایت، وحدت سه رکن ماندگاری انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، سردار رحمان پورجوادی، فرمانده عملیاتی لشکر 7 ولیعصر (عج) در جمع بسیجیان گنابادی در باغ ملی گناباد با اشاره به اینکه انجام فریضه امربهمعروف و نهی از منکر نصرت الهی برای ایران اسلامی به همراه دارد، گفت: حفظ انقلاب اسلامی بزرگترین معروف کنونی کشور است و خودسازی، تقوا و اطلاعت از رهبری از مؤلفههای عملیاتی شدن این معروف است.

وی افزود: ایمان و اعتقادات مردم، رهبری و ولایت و وحدت مردم را سه عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است و دشمنان ایران اسلامی عوامل ماندگاری و بقا ایران اسلامی را کشف نموده و در زمانهای گوناگون، آنها را به بهانههای متعدد موردتهاجم قرار میدهند.

پورجوادی ادامه داد: در این شرایط، تمامی اقشار جامعه باید دارای بصیرت به معنای دانایی، تحقیق و تفحص درست، اطاعت از ولیفقیه و تقوا باشند.

وی در خصوص پیامد عدم اطلاعت از ولیفقیه گفت: اگر مردم از رهبری اطلاعت نکنند، وقایع خوارج در زمان حضرت علی (ع) و توابین در زمان امام حسین (ع) بار دیگر اتفاق خواهد افتاد، بنابراین اقشار جامعه در مسائل کشور باید همگام با مقام معظم رهبری حرکت کنند.

عدم مدیریت مسائل سیاسی امسال، کشور را با بحران جدی مواجه میکند

فرمانده عملیاتی لشکر هفت ولیعصر خوزستان در خصوص علت نامگذاری سال بهعنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری بهعنوان ناخدا و دیدهبان انقلاب اسلامی، حوادث پیش روی ایران را درک میکنند و امسال علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را برای امسال انتخاب نمودند.

پورجوادی افزود: اگر موضوعات سیاسی مذاکرات هستهای و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مدیریت نشود، کشور با بحران جدی مواجه میشود و بر همین اساس رهبری اینگونه شعاری را برای امسال انتخاب نمودند.

با پیروزی انقلاب اسلامی، هیبت دشمنان انقلاب رو به تزلزل است

فرمانده عملیاتی لشکر هفت ولیعصر خوزستان، انقلاب اسلامی را یکی از صحنههای پدیدار شدن حق عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی مشاهده نمودند که قدرت ایران اسلامی در جهان روزبه افزایش و قدرت و هیبت آنها روبه تزلزل است لذا از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به مخالفت با این نظام پرداختند تا بتوانند این انقلاب را منحرف و به اضمحلال برسانند.

پورجوادی ادامه داد: البته تمامی این دشمنیها از سوی رژیم صهیونیستی و یهودیان علیه ایران اسلامی صورت گرفته و میگیرد و تاکنون تمامی توطئههای آنان با شکست مواجه شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار