معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

فعالان اقتصاد مقاومتی، خود را به علم روز مجهز کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: فعالان در عرصه های اقتصاد مقاومتی باید خود را به علم روز مجهز کنند.
کد خبر: ۵۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ - 30July 2015

فعالان اقتصاد مقاومتی، خود را به علم روز مجهز کنند

به گزارش دفاع پرس از فارس، کارگاه آموزشی ، توجیهی و ترویجی پرورش قارچ روز دوشنبه مورخه 5 مرداد 94 با حضور بیش از 45 نفر از بسیجیان فعال این عرصه از 8 ناحیه(استان فارس) به میزبانی بسیج سازندگی و سرمایه انسانی بسیج سپاه مرودشت برگزار گردید.

در این کارگاه در خصوص اهداف کلی طرحهای اقتصاد مقاومتی و نحوه پرورش،بسته بندی ،بازاریابی و مشکلات حین اجرا مطالب ارزنده ای مطرح و راه کارهای اساسی توسط کارشناس مربوطه بیان شد.

در این کارگاه، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اظهار داشت: فعالان در عرصه های اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد خود را مجهز به داشتن علم روز در آن فعالیت ، خلاقیت و تشکیل اطاق های مشاوره ای در جهت توسعه و ایمنی مشاغل مبادرت ورزند.

سرهنگ کوشکی افزود: جمهوری اسلامی سه هدف عمده در راستای اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده است: 1- تأمین امنیت مرزهای جغرافیایی کشور 2- تأمین امنیت سبد غذایی مردم 3- دور زدن تحریم ها و شکست اهداف شوم دشمنان داخلی و خارجی.

به گزارش دفاع پرس، در پایان کلیه شرکت کنندگان از عرصه تولید 30 تنی قارچ(از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان مرودشت) واقع در روستای حاجی آباد که توسط برادران بسیجی سجاد فلاحی و ابوطالب فلاحی راه اندازی شده ، بازدید و توضیحات کامل در خصوص نحوه راه اندازی عرصه با کمترین هزینه بیان گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها