سردار سلیمانی خبر داد:

تعداد بازدیدکنندگان خارجی از یادمان‌های دفاع مقدس افزایش می‌یابد

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: امسال به نسبت سال گذشته تعداد بازدیدکنندگان غیرایرانی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ - 28July 2015

تعداد بازدیدکنندگان خارجی از یادمان‌های دفاع مقدس افزایش می‌یابد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مراسم تجلیل از خادمان شهدا در استان فارس، گفت: امسال به نسبت سال گذشته تعداد بازدیدکنندگان غیرایرانی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نسبت به سه سال گذشته در زمینه توسعه زیرساختها و اسکان زائران راهیان نور، پیشرفتهای بسیار خوبی حاصل شده است، گفت: از آنجا که امسال شاهد افزایش زائران راهیان نور خواهیم بود، موضوع توسعه زیرساختها را با جدیت بیشتری دنبال میکنیم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سال گذشته قریب به 5 میلیون زائر راهیان نور از سراسر کشور به مناطق عملیاتی عزیمت کرده و از این مناطق در غرب، شمالغرب، جنوب و خلیج فارس بازدید داشتهاند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور با تاکید بر اینکه مساعدت و مشارکت دولت در موضوع توسعه زیرساختها بسیار مهم است، توسعه زیرساختهای ارتباطی، اسکان و سایر ابعاد را یک ضرورت دانست.

وی با اشاره به این که امسال برای بیش از پنج میلیون نفر زائر خدماتی پیشبینی انجام شده است، گفت: اگر زیرساختها فراهم شود تعداد زائران فراتر از این هم خواهد رفت. در عرصههای مختلف بخصوص دو نکتهای که حضرت آقا تاکید فرمودهاند؛ یعنی روایتگری و مقابله با فراموشی و تحریف، کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

سردار سلیمانی از برنامهریزی برای توجیه تخصصی راویان، فعال کردن سامانه روحانیون همراه کاروانها، آموزش 40 هزار مدیر کاروان و ... را از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان و اضافه کرد: امسال بر روی موضوع محتوا، توسعه و تقویت فضاسازی بخصوص در مناطق غرب و شمالغرب کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها