سرلشکر جعفری قرار گرفتن دانشگاه بقیةالله(عج) در بین دانشگاه‌های برتر جهان را تبریک گفت

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) در بین دانشگاه‌های برتر تاثیرگذار علمی در جهان را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 28July 2015

سرلشکر جعفری قرار گرفتن دانشگاه بقیةالله(عج) در بین دانشگاه‌های برتر جهان را تبریک گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) در بین دانشگاههای برتر تاثیرگذار علمی در جهان، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را به فرمانده، اساتید، پژوهشگران، مدیران و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر جعفری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر جعفر اصلانی

فرمانده محترم دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج)

سلام علیکم

توفیق ارزشمند قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) در بین دانشگاههای برتر تاثیرگذار علمی در جهان را به جنابعالی، اساتید، پژوهشگران، مدیران و سایر کارکنان آن دانشگاه تبریک عرض مینمایم.

به یقین این موفقیت بزرگ و تلاش مجاهدانه با وجود محدودیتهای شدید، جز با توان، تعهد و شایستگی شما در شکوفایی استعدادها و ظرفیتهای علمی و فناوری بومی و توکل و ایمان به خداوند متعال حاصل نگردیده است؛ باشد که مرضی رضای حضرت حق قرار گیرد، انشاءالله.

امید است همچون گذشته با توکل بر خداوند بزرگ، توسل به ائمه اطهار(علیهمالسلام) با ایمان و ارادهای مستحکم، بیش از پیش شاهد تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (مدظلهالعالی) و دستیابی به اهداف و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و رفع نیازهای علمی و پژوهشی در مسیر خیزش علمی و مرجعیت علم و فناوری کشور باشیم.

از پیشگاه حضرت منان، مزید توفیقاتتان را در سایهی عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عجلالله تعالی فرجهالشریف) و تحت زعامت مدبرانهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای(مدظلهالعالی) مسئلت مینمایم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار