فلسطین؛

آموزش نظامی به نوجوانان توسط گردان‌های عزالدین قسام +عکس

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در دوره‌های تابستانی خود ۲۵ هزار فلسطینی را تحت آموزش‌های اولیه نظامی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ - 28July 2015

آموزش نظامی به نوجوانان توسط گردان‌های عزالدین قسام +عکس

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در دورههای تابستانی خود ۲۵ هزار فلسطینی را تحت آموزشهای اولیه نظامی قرار میدهد.


این گروه در بیانیهای اعلام کرد: هدف از گشایش اردوهای نظامی تابستانی، آموزش روحی، فکری و جسمانی نیروهای آزادیبخش و آماده ساختن آنها برای ایفای نقش خود در روند آزادسازی بوده است.


گردانهای قسام اضافه کرد که شرکت کنندگان ۱۵ الی ۶۰ ساله در اردوهای تابستانی به مدت ۲ هفته در زمینه فنون نظامی، تیراندازی، کمکهای اولیه و امداد آموزش خواهند دید.


گروههای امداد فلسطینی در جنگ رژیم صهیونیستی در تابستان گذشته (جنگ ۵۰ روزه) به هزاران نفر کمک کردند. این حملات سومین جنگ غزه طی شش سال گذشته بود.


حماس پیشتر در زمینه آموزش ورزش و قرآن نیز اردوهای تابستانی برپا کرده بود، اما اردوی آموزش نظامی نوع جدیدی است که گردانهای عزالدین قسام مجری آن است.


گردانهای عزالدین قسام در ماه مارس (اسفند/فروردین) اعلام کرد که قوای خود را بازسازی کرده و از مواجهه جدید با نیروهای اشغالگر واهمهای ندارد.


در جنگ تابستان گذشته بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ فلسطینی که اکثرشان غیرنظامی بودند، توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ابنا

نظر شما
پربیننده ها