همایش سالیانه بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود

همایش سالیانه اساتید بسیجی کشور از 26 مرداد تا 30 مرداد با حضور بیش از 2000 نفر از اساتید دانشگاه‌ها، چهره‌های علمی و نخبگان دانشگاهی، فرماندهان شبکه‌های جنگ نرم و حلقه‌های علمی و صالحین در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای مشهد(صبا) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 28July 2015

همایش سالیانه بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور درباره این همایش گفت: علاوه بر برگزاری اجلاس سالیانه بسیج اساتید، امسال همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بینالمللی نیز در قالب پنج کارگروه شامل کارگروه علم و فناوری، سیاست، مدیریت راهبردی، اقتصاد و فرهنگ و نشستهای فرهنگی خانوادههای اساتید دانشگاه، مجمع نخبگان و ... برپا میشود.

وی با اشاره به گستردگی و جایگاه بالای این رویداد اظهار داشت: اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور که از 26 مرداد تا 30 مرداد با حضور بیش از 2000 نفر از اساتید دانشگاهها در مشهد برگزار میشود، به مثابه بزرگترین اجتماع و گردهمایی اساتید بسیجی است.

عشیری افزود: اجلاس مشهد با توجه به رویکردهای علمی و تحلیلی و همچنین به تأسی و تبعیت از پیام سال مقام معظم رهبری اهداف و برنامههای خویش را پیریزی کرده و در همین راستا با توجه به ضرورتهای مورد نیاز کشور، منطقه و جهان اسلام، کارگروههای متعدد تخصصی و موضوعی و نشستهای سخنرانی برای اساتید پیشبینی میشود؛ که امسال ساختار محتوایی اجلاس در قالب همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بینالمللی طراحی و ترسیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار