با محوریت معرفی آسیب های ماهواره

نمایشگاه «هجوم خاموش» در قم افتتاح شد

نمایشگاه هجوم خاموش با محوریت آسیب های ماهواره‎ها و با حضور دکتر فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در بوستان شهید بنیادی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ - 28July 2015

نمایشگاه «هجوم خاموش» در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، نمایشگاه هجوم خاموش با 15 غرفه «حجاب و عفاف»، «دجالواره»، «شبکه های اجتماعی»، «سیره شهدا»، «عکس یادگاری»، «اقتصاد مقاومتی»، «بیداری اسلامی»، «ایستگاه نقاشی»، «هسته ای»، «بازی و سرگرمی»، «برگزاری جنگ شادی»، «تئاتر عروسکی»، «تئاتر صحنه»، «سرود»، «شعبده بازی»،  همراه با سخنرانی، مشاوره، مسابقه و اهدای جوایز آماده پذیرایی از شهروندان قمی می باشد.

نمایشگاه هجوم خاموش از چهارم تا دهم مرداد ماه هرشب از ساعت 21 الی 1 بامداد در بوستان شهید بنیادی واقع در بلوار امام موسی صدر دایر است و به طور نوبه ای در بوستانهای جوان و میدان نبوت نیز برپا خواهد شد.

طی شب های برگزاری نمایشگاه، در قبال ماهواره های دریافتی از مردم، به طور رایگان گیرنده های دیجیتال اهدا می شود.

علاوه بر آن سبزپوشان گردان صابرین لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) نیز در آن به اجرای عملیات راپل و تیراندازی با سیمیلاتور خواهند پرداخت.

نمایشگاه هجوم خاموش به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و با همکاری قرارگاه فرهنگی سردار شهید محمد بنیادی، قرارگاه فرهنگی بصیرت، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، حوزههای مقاومت بسیج شهید حصیری و شهید محمد منتظری برگزار میشود.

سال گذشته نیز نمایشگاه های مشابهی با عنوان بشقابهای سمی در قم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها