مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد:

درمان زخم بستر جانبازان با سلول‌های بنیادین در مشهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: درمان زخم بستر در مرکز توانبخشی جانبازان با استفاده از سلول‌های بنیادین انجام می شود.
کد خبر: ۵۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ - 28July 2015

درمان زخم بستر جانبازان با سلول‌های بنیادین در مشهد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، عابدین عابدیمقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ارتباط با خدمات ارائه شده در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) در بوستان ملت مشهد مقدس که از قدیم فعالیتهای ویژهای داشته است، بر اثر مجاهدتهای خدمتگزاران در این مرکز در حال حاضر هیچگونه مشکلی در حوزه درمان و نگهداری از جانبازان عزیز ندارد.

عابدیمقدم تصریح کرد: درمان زخم بستر در مرکز توانبخشی جانبازان با استفاده از سلولهای بنیادین به خوبی صورت میگیرد و جانبازان قطع نخاعی ما نیز در این حوزه تحت پوشش این درمان ویژه قرار دارند.

وی افزود: سربازان گمنامی با تمام اخلاص در آنجا کار میکنند و این ظرفیت با توجه به نیازهای جامعه جانبازان باید گسترش پیدا کند که خوشبختانه شهردار مشهد مقدس در این حوزه قول مساعدی داده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: با توجه به قول مساعد شهردار مشهد مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) در حال حاضر با توسعهای صد درصدی روبروست و بخشی از عملیات بهسازی این مرکز در حال حاضر اجرایی شده است.

وی با بیان این که امیدواریم در آیندهای نزدیک پاسخگوی جانبازان بیشتری در این مرکز باشیم تأکید کرد: همزمان با این اقدامات برای بهسازی فضا و امکانات این مرکز تصمیم گرفتیم که در مشهد مرکز توانبخشی مرکزی درست شود که تمامی جانبازان متقاضی امکانات توانبخشی بتوانند از آن به نحو بهینه استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار