در اجرای طرح سپاس

3 هزار و 470 خانواده شاهد و ایثارگر در قم تقدیر شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: در قالب طرح سپاس و در راستای تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سه هزار و 470 دیدار با این خانواده ها صورت گرفت.
کد خبر: ۵۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 28July 2015

3 هزار و 470 خانواده شاهد و ایثارگر در قم تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار سید جواد هاشمی ابراز کرد: این دیدارها در راستای تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جامعه هدف بستری در منزل و مراکز درمانی با حضور مدیرکل، معاونان و روسای مناطق و دیگر خادمان به شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این آمار از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح ماه مبارک رمضان، تکریم از مادران و همسران شهدا در ایام رحلت حضرت ام البنین، دیدار با علمداران حماسه همزمان با روز جانباز، دیدار با شهدای مدافع حرم و همچنین دیدار از جامعه هدف در طول سال انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این دیدارها ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شاهد و ایثارگر از مقام صبر، ایثار و گذشت این عزیزان تقدیر صورت گرفت.

هاشمی افزود: در طول ماه مبارک رمضان یکهزار و 40 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است که در این دیدارها از مقام شامخ خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
پربیننده ها