سردار علی پور در دیدار با خانواده شهید هلیسایی مطرح کرد:

لزوم ثبت آثار و مکتوبات به جا مانده از شهید هلیسایی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در دیدار با خانواده شهید هلیسایی گفت: آثار این شهید بزرگوار باید ضبط و ثبت شده و از دست نوشته‌های وی مستند مکتوب تهیه شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ - 28July 2015

لزوم ثبت آثار و مکتوبات به جا مانده از شهید هلیسایی

به گزارش دفاع پرس از اهواز، مدیر کل و تعدادی از پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با خانواده شهید حرم "روزبه هلیسایی" دیدار و از خانواده این شهید تجلیل کردند.

در این دیدار برادر شهید هلیسایی که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است در خصوص ویژگیهای اخلاقی شهید هلیسایی به ذکر خاطره پرداخت و وی را فردی بسیار منظم، خوش اخلاق و با جذبه معرفی نمود.

وی از صبوری خانواده شهید پس از شنیدن خبر شهادت روزبه هلیسایی یاد کرد و افزود: همسر شهید هلیسایی از قبل می دانست که ایشان شهید می شوند.

برادر شهید هلیسایی به برخورد بسیار خوب شهید با جوانان و نوجوانان اشاره نمود و تصریح کرد: از یکی از همرزمان شهید شنیدم که برخورد خوب ایشان در سوریه نیز به گونه ای بود که حتی کسانی که ایرانی نبودند با خاطرات خوش از شهید یاد می کنند.

در این دیدار سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اشاره به حماسه آفرینی های سردار شهید روزبه هلیسایی به ذکر خاطراتی از وی پرداخت.

سردار علی پور با تاکید بر اینکه شهادت نعمتی از جانب خداوند است، افزود: انسان باید بسیار مورد عنایت خداوند قرار بگیرد که مرگش را در شهادت قرار دهد.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن تجلیل از خانواده شهید هلیسایی تصریح کرد: آثار این شهید بزرگوار باید ضبط و ثبت شده و از دست نوشته های وی مستند مکتوب منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار