سردار فرجیان‌زاده عنوان کرد

کمک برخی دستگاه‌ها به تشکل های غیر انقلابی

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی از دستگاه‌های دولتی به تشکل‌هایی که هیچ اعتقادی به انقلاب و اسلام ندارند کمک می کنند؛ در صورتی که این کمک ها را باید بیشتر به سمت هیئت های مذهبی مردم‌نهاد و اصیل جامعه سوق دهند.
کد خبر: ۵۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ - 28July 2015

کمک برخی دستگاه‌ها به تشکل های غیر انقلابی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگکننده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه اجتماع عمومی بسیج جامعه مداحان در رابطه با اولویتهای امروز هیئت، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیئتهای ما نباید هیئتهای سکولار باشند؛ این هیئتها باید محافل تبیین معارف اسلامی، افزایش بصیرت و آگاهی جوانان و اخلاق و معرفت مردم باشند.

وی در خصوص این که باید چه اقداماتی برای دیده شدن هیئت در قوانین کشور در نظر گرفته شود هم بیان داشت: باید قوانینی در کشور تصویب شود که از هیئت حمایت به عمل آید، اما باید ضمن اینکه هیئت ها به صورت مردمی اداره می شود و از کمک های مردمی بهره می برند، دستگاه های دولتی هم باید بتوانند به هیئت هات کمک کنند؛ البته این امر نیازمند قوانینی است که امیدواریم با پی گیری مسئولین مربوطه محقق شود.

معاون هماهنگکننده  سازمان بسیج مستضعفین گفت: دستگاه های دولتی میتوانند در زمینه پشتیبانی از هیئتها و مواردی که امروز هیئتها به آن نیاز دارند کمکهایی را انجام دهند.

وی افزود: برخی از دستگاه های دولتی به تشکل هایی که هیچ اعتقادی به انقلاب و اسلام ندارند کمک میکنند؛ در صورتی که این کمک ها را باید بیشتر به سمت هیئتهای مذهبی مردم نهاد و اصیل جامعه سوق دهند.

سردار فرجیان زاده درباره برخی مداحان که از موسیقی برای معرفی اهل بیت علیه السلام استفاده می کنند نیز گفت: مداح اهل بیت باید مقام شامخ اهل بیت علیهالسلام را به خوبی بشناسد؛ مقام اهل بیت(ع) با موسیقی منتقل نمیشود؛ بنابر این اگر بخواهیم با آلات موسیقی در هیئت های مذهبی اهل بیت را به مردم بشناسانیم، چنین اقدامی توهین به اهل بیت علیه السلام است.

وی تأکید کرد: کسانی که از آلات موسیقی در هیئت استفاده می کنند به این خاندان توهین میکنند؛ در واقع این نشان می دهد آنها عظمت اهل بیت علیه السلام را نشناختهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار