صبح امروز صورت گرفت؛

ورود پیکر ۷۶ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه +تصاویر

پیکر ۷۶ شهید هشت سال دفاع مقدس صبح امروز مصادف با پنجم مرداد از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شدند.
کد خبر: ۵۰۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ - 27July 2015

ورود پیکر ۷۶ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه +تصاویر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امروز همزمان با پنجمین روز از مرداد 1394پیکر 76 شهید هشت سال دفاع مقدس که به تازگی توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین کشف شدهاند، از مرز شلمچه وارد کشور شدند.

این شهدا تیرماه در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، مجنون، شرق و غرب دجله و زبیدات کشف شدهاند. این شهدا پس از استقبال رسمی و برپایی مراسم وداع به تهران منتقل شده و تشییع میشوند. این شهدا متعلق به استانهای مختلفی هستند و به زودی عملیات تشخیص هویت آنها در تهران انجام میشود.

76 شهید تازه تفحص شده متعلق به هفت عملیات مهم دفاع مقدس شامل والفجر 8، رمضان، کربلای 5، خیبر، بدر، محرم و والفجر یک هستند.

این پیکرها بنابر اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح قرار است هم زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) تشییع شوند.

تصاویر مربوط به ورود این شهدا به خاک میهن اسلامی را در زیر مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید ضرابی
|
-
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
1
بسم رب الشهداء والصدیقین
احتراماً ، از زحمات ناخدا یکم نادر حمودی ، فرمانده محترم و معزز پایگاه دریائی خرمشهر و نیروهای خدوم یگان تشریفات پایگاه دریائی خرمشهر ، در برگزاری یکی از کم نظیرترین مراسم استقبال از پیکر مطهر شهداء از مرز شلمچه ( قطعه ای از بهشت) اعم از خدمات و تسهیلات ، نظم کامل ، رعایت وقت و ..... ، در مراسم مورخه 5 مرداد ماه جاری در استقبال از 76 شهید گلگون تازه تفحص شده تشکر نموده و ان شاءالله سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در هر دو جهان شفیعشان باشد.
و من الله التوفیق
خادم الشهداء
العبد
سعید ضرابی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار