پس از 4 ماه وقفه؛

تشکیل کمیسیون‌های تعیین درصد جانبازان از ابتدای مردادماه از سر گرفته می‌شود

رئیس دبیرخانه کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید گفت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده و از ابتدای مردادماه علاوه بر جلسات هفتگی شعب تخصصی مرکز کمیسیون پزشکی، در طول مردادماه در 14 استان کمیسیون تعیین درصد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۹۴۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ - 21July 2015

تشکیل کمیسیون‌های تعیین درصد جانبازان از ابتدای مردادماه از سر گرفته می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، غلامرضا طائبی رئیس دبیرخانه کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در رابطه با عملکرد مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد در طول 4 ماه نخست سال جاری، گفت: با توجه به برگزار نشدن کمیسیونهای استانی طی این مدت، فعالیت هایی در مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد انجام شده است که از جمله آنها میتوان به برگزاری 52 جلسه کمیسیون در شعب تخصصی مرکز کمیسیون پزشکی و رسیدگی به 2 هزار و 287 پرونده اشاره کرد که منجر به صدور رأی شدند.
 
وی افزود: از دیگر فعالیت های مرکز برگزاری 2 جلسه کمیسیون عالی حضوری برای رسیدگی به پرونده های خاص جانبازان و تصمیم گیری در خصوص 32 پرونده در این کمیسیون است. همچنین برگزاری 6 نوبت کمیسیون پزشکی مشترک با شورای عالی سپاه پاسداران و تعیین تکلیف تعداد 452 پرونده مدعیان مصدومیت شیمیایی از دیگر اقدامات قابل ذکر است.
 
رئیس دبیرخانه کمیسیون های پزشکی بنیاد برگزاری 5 جلسه کمیسیون پزشکی مشترک با شورای عالی نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی و رسیدگی به 876 پرونده جانبازی را از دیگر اقدامات این مرکز طی 4 ماه اول سال ذکر کرد.
 
طائبی تاکید کرد: طرح پایش ضایعات جانبازان قطع عضو در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و زنجان اجرا شده و معاینه و بازنگری درصد جانبازی تعداد 312 نفر از جانبازان قطع عضو در مجموع در کمیسیون های برگزار شده فوق به وضعیت پرونده و تقاضای 3 هزار و 595 نفر از متقاضیان و جانبازان معزز رسیدگی و اعلام نظر نهایی انجام شده است.
 
وی در خصوص برنامه های پیش روی مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد، گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده و از ابتدای مردادماه علاوه بر جلسات هفتگی شعب تخصصی مرکز کمیسیون پزشکی، در طول مردادماه در 14 استان تهران (حوزه تهران بزرگ)، کرمانشاه، قزوین، اصفهان، همدان، خراسان رضوی، یزد، فارس، خوزستان، مازندران، ایلام، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و شهرستان های استان تهران کمیسیون تعیین درصد برگزار خواهد شد و کمیسیون های پزشکی تهران بزرگ به صورت هفتگی در یک یا دو جلسه برگزار میشود.
 
رئیس دبیرخانه کمیسیون های پزشکی بنیاد ادامه داد: طبق برنامه ریزی ماهانه در هر هفته بالغ بر 40 نفر از متخصصان، دبیران و کارشناسان کمیسیون پزشکی در قالب 4 تیم تخصصی به استانها اعزام و نسبت به برگزاری کمیسیون های حضوری و معاینه جانبازان اقدام خواهند کرد. همچنین در هر ماه حداقل دو نوبت کمیسیون مشترک بنیاد و نزاجا و همچنین کمیسیون مشترک بنیاد و سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۹
علی علیزاده
|
-
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
1
در استان ایلام از اول سال تاکنون هیچ کمیسیونی برگزار نشده میگن ماده 134سپاه هنوز به کمیسیون داده نمیشوند ایا صحت دارد ایا امسال کمیسیون ماده 134سپاه برگزلر میشود با تشکر
امیرقلی گوهری اذربایجانشرقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
پرونده بنده صورت سانحه سپاه عاشورا مدارک بالینی مدارک بیمارستان بستری ولی جواب نمیدن کجا شکایت کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
باسلام .کار ماهم در کمیسیون ۱۳۴ پزشکی به مشکل خورده از مسولین جواب مشخص کننده ای میخواهیم که جوابی به ما بدهند .
محمدابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
چهار ماه است به کمیسیون پزشکی شیمیایی رفته ام ولی. ولی هنوز جوابش نیامده کسی هم پاسخگو نیست
اسفندیار فلاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید. در خصوص جانبازی پدرم این مطلب را می نویسم. الان 30 سال از جنگ میگذرد و پدر من حقوقی نگرفته و با کارگری سر میکند با پول قرضی فرستادیمش دنبال پروندش و تهران تایبد شد و پرونداش را به بنیاد جانبازان اوردیم الان یک ساله جوابمان را نمیدن و میگن کمیسیون ه روقت شد. میگم من پدر 59 سالشه و کارگر سر فلکه هست کار گیرش نمیاد و با پا درد کسی او را نمی برد کاری اگر میشه تورو خدا کمکمون کنین.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
سلام من در سال 86 به خدمت اعزام شدم و در حین خدمت دچار بیماری اعصاب و روان شدم و بعد از مدتی معالجه و بستری در بیمارستان معاف شدم ایا بنده میتوانم از محل خدمت قرامت ویا غیره استفاده کنم
مدارک پزشکی در بیمارستان بقیه الله موجود هست
اگر کسی راهنمایی کنه ممنون میشم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
سلام من حدود شش ماه پیش برای شیمیای به بیمارستان بقیه الله تهران مراجعه کردم وانجا از بنده اسکن ریه انجام شد که تائید می کند که اینجانب شیمیایی هستم بمن گفتند که جواب قطعی را طی یک ماه اینده اعلام می کنند ولی بعد از شش ماه هنوز هیچ کسی به ما جوابگو نیست از شما خواهش می کنم یک فکری به حال ما کنید خواهش می کنم ...... مگر ما چه گناهی مرتکب شدیم که این همه باید اذیت بشویم و از کسی جواب بگیریم فقط گناه ما این بوده که رفتیم حدود سه سال از کشورمان دفاع کردیم بیان شما را بخدا خودتان را جای ما قرار دهید از استان سمنان شاهرود
سید عمران رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
باسلام احتراما به عرض میرسانم اینجانب در سال 65 در منطقه شیخ صله بر اثر بمباران، شیمایی شدم. بنده در سال 96 جهت درمان به بیمارستان بقیه الله مراجعه کردم و تحت درمان قرار گرفتم و شیمایی ام از لحاظ اسکن تایید شده و چشم پوست تایید شده توسط پزشک متخصص اما کمیسیون استان مازندران که دوتا پزشک عمومی می باشند نظر پزشکان فوق تخصص را رد کردن و گفته اند که بنده شمیایی نیستم حالا بنده باید به کجا مراجعه کنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
باسلام
من فرزند جانباز ۲۵ درصد شیمیایی هستم با داشتن کلیه مدارک دال بر شیمیایی بودن پدرم و مجروحیت جنگ اما شهادت ایشان را اعلام نکردن. ما نمی دانیم باید چی ارائه بدیم که قابل قبول باشد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار