در سالروز شهادت امام صادق(ع)

مازندران میزبان ۳۰ شهید غواص و خط‌شکن می‌شود

۳۰ شهید غواص و خط‌شکن مازندران در مردادماه امسال، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ - 19July 2015

مازندران میزبان ۳۰ شهید غواص و خط‌شکن می‌شود

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، 30 شهید غواص و خطشکن مازندران در مردادماه امسال، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تشییع میشوند.

استاندار مازندران با اعلام این خبر و اشاره به تشییع 30 شهید غواص و خطشکن مازندران در مردادماه امسال گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور مازندران استقبال باشکوهی از این شهیدان والامقام به عمل خواهند آورد و یاد و خاطره جانبرکفان دوران دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه مردم مازندران در روند پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، نقش بیبدیلی داشتند، بیان داشت: در تشییع 30 شهید گلگونکفن مازندران همه مسئولین باید پای کار بیایند تا باشکوهترین استقبال شکل بگیرد.

سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده چند روز پیش در جلسه پارک موزه دفاع مقدس در استانداری مازندران، اظهار کرد: مازندران میزبان شهدای خطشکن و غواص تازه تفحص شده است. 30 تن از شهدا در مازندران و 13 شهید نیز قرار است پس از تشییع در مازندران در استان گلستان بدرقه شوند.

فرمانده کمیته جستوجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ادامه خواستار تشکیل ستادی به نام شهدای غواص در استان شد و تاکید کرد: این ستاد متشکل از نیروهای مردمی و دولتی باشد تا بتواند اقدامات لازم برای بدرقه شایسته را فراهم کند.تدارک برای حضور 50 هزار نفره مردم در برنامه شب وداع از طرف مسئولان استانی قرار گیرد.

وی همچنین خواستار نامگذاری میدانی به نام شهدای غواص و خطشکن در استان مازندران شد و افزود: این شهدا در استانهای مازندران، گلستان، خوزستان، کرمان و اصفهان تشییع میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها