پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، این عید را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، همه مسلمانان جهان و خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ - 15July 2015

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

«اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلینا»

«ستایش خاص خدا است ستایش از آن خدا است بر آنچه ما را راهنمائى فرمود و براى او است سپاس بر آنچه به ما بخشود»

چه زیبا و غرور انگیز است، سی روز سبز خدا در چشمه زلال رمضان، خود را شست و شو دادن، قاصدک های نیایش را پرواز دادن و تبسم آسمانی شان را دیدن و در این پایان خوش که سپیده عید بزرگ فطر سر می زند تمام وجود خود را  پیشانی کردن و برخاک آستان کبریایی اش ساییدن و چه زیباست صدای گام های سرخوشان صبوی عشق هنگامی که به شوق صف آراستن در لشگر نماز از هم پیشی می گیرند و امیدوار بر قبول صیام سی روزه در محضر حضرت دوست نغمه توحیدی تکبیر لااله الاالله سر می دهند.

عید سعید فطر عید فرخنده ای است که عاشقان حضرت دوست در بهار قرآن، خالصانه، آوای توحید و بندگی سرودند تا دل هایشان بهاری شود و خشنود از پاداش سی روزه صیام در عید مبارک فطر برات عمل از درگاه پروردگار گیرند و سپاس گویند دریای بیکران رحمت لایزال الهی را.

اینجانب این عید خجسته را به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و  نایب ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران و خصوصاً خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را دارم.

انتهای پیام/
 
 

 

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار