سردار دهقان:

وزارت دفاع نیازهای دفاعی کشور را متناسب با تهدیدات احتمالی تامین می‌کند

وزیر دفاع گفت: تا هر زمانی تحریم‌ها یا محدودیت‌ها ادامه یابد، صنایع دفاعی ما قادر خواهند بود نیازمندی‌های دفاعی کشور را متناسب با پاسخ به تهدیدات احتمالی تامین کنند‬.
کد خبر: ۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ - 15July 2015

وزارت دفاع نیازهای دفاعی کشور را متناسب با تهدیدات احتمالی تامین می‌کند

به گزارش دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در آستانه عید سعید فطر و به دنبال توافق هستهای جمهوری اسلامی ایران با 1+5، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران و کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با تبریک عید سعید فطر و  توافق هستهای به محضر رهبر عظیمالشان انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و ملت رشید ایران، گفت: این توافق ضمن اثبات صلحآمیز بودن فعالیتهای هستهای جمهوری اسلامی ایران، یک بار دیگر مقاومت، صلابت، وحدت و انسجام دولت و ملت برای تامین منافع ملی بر پایه همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رساند.

وزیر دفاع همچنین با تشکر از تلاش مجدانه و هوشیاری و هوشمندی تیم مذاکرهکننده هستهای به سرپرستی ظریف، تصریح کرد: مواضع اصولی تیم مذاکرهکننده که بر اساس عقل و منطق و مبانی حقوقی شناخته شده، استوار است، موجب شد چهره صلحطلب، عدالتخواه و عزتمند جمهوری اسلامی ایران با درخشندگی هرچه تمامتر در سطح جهانی و افکار عمومی نشان داده شود.

وی در ادامه گفت: صنایع دفاعی وزارت دفاع اصولا بر محور خوداتکایی و قطع وابستگی شکل گرفته و تا هر زمانی تحریم ها یا محدودیت ها ادامه یابد، صنایع دفاعی ما قادر خواهند بود نیازمندیهای دفاعی کشور را متناسب با پاسخ به تهدیدات احتمالی تامین کنند.

سردار دهقان افزود: بی تردید استحکام و قدرت دفاعی نیروهای مسلح، حضور و مقاومت ملت سلحشور ایران و قابلیتهای پژوهشی و تولیدی صنایع دفاعی که با بهرهمندی از دانش و دانشمندی متخصصان کشورمان بهوجود آمده، همانگونه که تاکنون جرئت هرگونه اقدام شیطنتآمیز را از دشمن سلب کرده، در آینده نیز این روند مقتدرانه ادامه خواهد داد.  

وزیر دفاع در پایان گفت: این موفقیتها و دستاوردهای بزرگ و افتخارآفرین به برکت و عظمت خون شهیدان، مقاومت و صبوری خانواده معظم شهدا و رشادتهای ملت شریف ایران و در پرتو رهنمودها و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری بهدست آمده است؛ که باید با همدلی و همزبانی و  با روحیه و کار جهادی مسیر عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را تداوم بخشید، تا ملت ما و جهانیان هرروز شاهد فتح قله های رفیع تر پیروزی و موفقیت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار