آیت‌الله عابدینی در دیدار با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

کار ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس با جدیت دنبال شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی بر ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ - 15July 2015

کار ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس با جدیت دنبال شود

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، در این دیدار ابتدا سرهنگ پاسدار "مهدی طاهرخانی" به ارائه گزارشی در خصوص ماموریت ها و اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پرداخت که از جمله آنها طراحی و پیگیری امور مرکز فرهنگی دفاع مقدس، تشییع و تدفین پیکر مطهر 24 شهدای گمنام در 56 نقطه از استان قزوین و ساخت یادمان آنها، فعالیت در حوزه ادبیات، هنری، سینمیایی در حوزه دفاع مقدس و برگزاری جشنواره های دفاع مقدس بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در ادامه به دیگر برنامه های این اداره کل اشاره کرد که از جمله آن ها پژوهش در حوزه نقش استان در دفاع مقدس، تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها و تربیت اساتید این درس، جمع آوری آثار شهدا و رزمندگان، راهیان نور ،اقشار مختلف حاضر در دفاع مقدس از جمله روحانیت، زنان در دفاع مقدس، پیشکسوتان رزمنده و... می باشد.

در ادامه این دیدار "آیت الله عابدینی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در سخنانی فرمودند: کار مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس با جدیت دنبال شود و مسئولین استان با این مهم همکاری نمایند.

وی در ادامه با اشاره حرکت پسندیده تدفین شهدای گمنام در استان و بر پیگیری و ساخت حرم های شهدای گمنامی که تا کنون به نتیجه نرسیده تاکید کردند.

نمیانده ولی فقیه در استان به موضوع پژوهش و تربیت اساتید درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس اشاره و افزودند این حرکت خوب و باید با جدیت ادامه پیدا کند و تدریس درس دفاع مقدس باید در دانشگاه های بیشتری تدریس شود.

امام جمعه قزوین در پایان بر هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کردند و فرمودند: همه مسئولین استان باید در برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس همکاری و تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این دیدار سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین حکم عضویت آیت الله عابدینی را در هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس و حرم مطهر شهدای گمنام قزوین را تقدیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار