رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم/ هرکس ادعا کند در خط امام(ره) است باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم افزود: ورود به مذاکره با آمریکا در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند.
کد خبر: ۴۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ - 12July 2015

نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم/ هرکس ادعا کند در خط امام(ره) است باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه همگی باید در راه تحقق بخشیدن به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) قدم برداریم افزود: در مذاکرات هسته ای نیز باید این چنین باشد.خطوطی که امروز مقام معظم رهبری برای نظام ترسیم می کنند همان خطوط ترسیم شده امام راحل(ره) است و باید در این مسیر گام برداشت.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جمله امام خمینی که فرموده بود آمریکا شیطان بزرگ است، اذعان داشت: ما نیز نمی توانیم از این شعار عدول کنیم اما اینکه در چارچوب پرونده هسته ای با آمریکا وارد مذاکره شدیم در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند و تیم مذاکره کننده دولت جمهوری اسلامی که مجاهدان عرصه دیپلماسی کشور محسوب می شوند، باید با رعایت خطوط قرمز به مذاکره بپردازند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به مراحل پایانی مذاکرات هسته ای، افزود: هر روز یک شیطنت جدید از سوی آمریکا مطرح می شود و بدین ترتیب ملت ایران و دشمنان ما متوجه شدند که چرا رهبر معظم انقلاب علی رغم مخالف نبودن با مذاکرات، به این مذاکرات خوشبین نبودند فلذا ما آمریکا را همچنان دشمن جمهوری اسلامی ایران می دانیم ولی در کنار آن تنها با تعامل برخاسته از رعایت خواسته های به حق ملت ایران و با رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای پیش برویم.

حجت الاسلام آل هاشم اذعان داشت: پیروز مذاکرات هسته ای چه در صورت توافق و چه عدم توافق، ملت ایران است، نتیجه مذاکرات چه توافق حاصل شود و چه نشود؛ به خیر و صلاح ملت قهرمان ایران اسلامی خواهد بود و پیروز این میدان ملت ایران است چرا که اگر ما در مذاکرات هسته ای شرکت نمی کردیم در این صورت توطئه ها و شیطنت هایی مبنی بر اینکه گروه های خاصی اجازه نشستن ایران پای میز مذاکره را نمی دادند؛ مطرح می شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: ما به این حرف هایی که ایجاد دودستگی می کند کاری نداریم چرا که حتی اگر مذاکرات هسته ای منجر به نتیجه نیز شود تمام مشکلات کشور حل نمی شود و در حالی که عده ای چنین تصور می کنند که مشکلات اقتصادی ایران یک روزه با توافق هسته ای قابل حل است.

حجت الاسلام آل هاشم مشکلات اقتصادی کشور را به زودی و به آسانی قابل حل ندانست و اظهار داشت: راه چاره رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی است که رمز پیروزی ما نیز در همین است در غیر اینصورت با مشکل مواجه می شویم.اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی عملی شود تهدید های دشمنان در هر حجمی هم که باشد کارساز نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: توصیه اول من به کاندیداها این است که وحدت و همدلی را در رقابت خود حفظ کنند.

وی در ادامه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای در نامگذاری امسال به " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " داشتند چرا که هم بحث مذاکرات هسته ای مطرح بود و لازم داشتیم تا دولت و ملت با یکدیگر همدل و همزبان بوده و در مقابل دشمنان اتحاد داشته باشند و یک حرف بزنند و هم اینکه در اسفند ماه امسال همایش بزرگ سیاسی در کشور خواهیم داشت و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.به نظر من حتی یک رأی بیشتر در انتخابات آتی یک تیری به سوی دشمن است و همگی باید در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: کسانی که واقعا به کشور علاقه مند و دلسوز هستند و خدمت به مردم را عبادت می دانند و ولایی هستند؛ وارد رقابت انتخاباتی شوند. ولایی بودن کاندیداها اصل مهمی است و این افراد باید در مسیر ولایت حرکت کرده و به خط و رسم امام(ره) معتقد باشند و خط امامی بودن همان پایبند به ولایت بودن است و هرکس  ادعا  کند در خط امام(ره) است امروز باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد.

وی کسانی را که از کانال شورای نگهبان تایید صلاحیت می شوند افراد صالح و اصلح دانست و اذعان داشت: فرد اصلح بر صالح اولویت دارد و خطوط و شاخص ها باید در انتخابات رعایت گردد و ان شاء الله این انتخابات با سربلندی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها