در پاسخ به دفاع پرس مطرح شد

واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تهدیدات آمریکا/ ایران آماده مقابله با هرگونه حیله آمریکایی - اسرائیلی در منطقه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه گزینه روی میز آمریکا طبل تو خالی و ببر کاغذی است، گفت: جوانان ایران با قدرتی مثال‌زدنی و اندیشه‌ای بلند آماده مقابله با هرگونه حیله آمریکایی - اسرائیلی در منطقه هستند.
کد خبر: ۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ - 11July 2015

واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تهدیدات آمریکا/ ایران آماده مقابله با هرگونه حیله آمریکایی - اسرائیلی در منطقه است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم ترحیم والده سردار افشار، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر طرح موضوع گزینههای روی میز از سوی آمریکا علیه ایران گفت: جوانان ایران با قدرتی مثالزدنی و اندیشهای بلند آماده مقابله با هرگونه حیله آمریکایی - اسرائیلی در منطقه هستند، و این جوانان همچنان انقلاب اسلامی را پیش میبرند.

وی افزود: ما به حول و قوه الهی و به فرمایش امام حسین(ع) شکستناپذیریم و خودمان را در هرحالتی پیروز میدانیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امریکا گزینه روی میز ندارد، ادامه داد: وحشیتر از «بوش» و کم عقلتر از «اوباما» کسی پیدا نمیشود؛ رئیس جمهور قبلی آمریکا ارتش خود را بسیج و عراق را اشغال کرد؛ بعد از آن قصد حمله به ایران را داشت، ولی فرماندهان ارتش امریکا به او گوشزد کردند که "حمله به ایران ممکن است اتفاق بیفتد، ولی پاسخ حملات ایران را نمیتوانیم بدهیم."

سرلشکر فیروزآبادی با طرح این سؤال که کدام گزینه روی میز؟ گفت: این گزینه طبل تو خالی و ببر کاغذی است، در واقع این گفتوگوها این را نشان میدهد.

وی همچنین در خصوص مذاکرات هستهای نیز بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران برای این در مذاکرات شرکت کرد که نشان دهد اهل گفتوگو و منطق است، و برای همین موضوع تیم خبره و باسوادی را مامور این کار کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: رفتار «اوباما» و «کری» بعضاً امیدهایی را ایجاد میکرد، که حکایت از نتیجهبخش بودن مذاکرات داشت؛ ولی از آنجایی که ایالات متحده «شیطان بزرگ» است، به شیطان بزرگ نمیشود دل بست.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: اگر مذاکره به نتیجه برسد ملت ایران جشن میگیرد، و اگر هم به نتیجهای نرسد باز هم بهعنوان یک پیروزی در مقاومت جشن خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: بنابراین آمریکاییها و اعضای کم معرفت 1+5 که از قولهایشان برگشتند و دارند ملت ایران را به خیال خودشان تحت فشار میگذارند بدانند که فشاری به ما وارد نمیشود، زیرا ما فرزندان امام حسین(ع) هستیم و نفس امام خمینی(ره) در جان ملت ایران و روح مقاومت مردم کشور ما وجود دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به کشورهای گروه 1+5 توصیه کرد که برای منافع خودشان هم که شده از عهد و پیمانهایشان عدول نکنند و به آنها پایبند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار