سرلشکر جعفری:

تهدید نظامی علیه ایران جایگاهی ندارد/ دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

فرمانده کل سپاه در خصوص مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: آن‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و بیشتر از ما به این مذاکرات نیازمندند.
کد خبر: ۴۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ - 11July 2015

تهدید نظامی علیه ایران جایگاهی ندارد/ دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتوگو با شبکه تلویزیونی العالم، در خصوص روز قدس و آرمان آزادی فلسطین اظهار داشت: انشاءالله داریم به سوی آزادی همه ملتهای مسلمان پیش میرویم.

وی تصریح کرد: وعده حضرت امام(ره) باید محقق شود، و این وعده به تدریج در حال تحقق است و مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش میکنند و حتما موفق خواهند شد و انشاءالله نوید پیروزیهای بزرگتری در راه است.

فرمانده کل سپاه، «مقاومت تا پیروزی نهایی» را شعار مردم در راهپیمایی روز قدس دانست.

سرلشکر جعفری همچنین در خصوص مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: آنها میدانند که هیچ غلطی نمیتوانند علیه ایران بکنند، و تنها راهی که برای نفوذ بین ملتهای منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه پیدا کردهاند ادامه همین حرکت است.

وی افزود: آنها بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند، و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی نداشته است؛ اگرچه آنها در امر مذاکره کارکشتهاند، ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار