سرلشکر فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

داعشی‌ها سربازان رژیم صهیونیستی در خط مقدم مقابله با مقاومت هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی برای تحقق آرزوی دیرینه‌اش یعنی مالکیت بر سرزمین‌های نیل تا فرات، و همچنین وارد کردن فشار به مقاومت، از داعش به‌عنوان سربازان خط مقدم خود در این راستا استفاده می‌کند.
کد خبر: ۴۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 11July 2015

داعشی‌ها سربازان رژیم صهیونیستی در خط مقدم مقابله با مقاومت هستند

سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به مذاکرات هستهای ایران با 1+5 اظهار داشت: در یک سوی مذاکرات، رزمندگان ما مصمم، بدون هیچگونه انگیزه مادی و دنیایی، و عاشق اسلام و رهبری و ملت، و در سوی دیگر آمریکا شیطان بزرگ قرار گرفته است.

وی افزود: همانگونه که فرزندان ما در دوران دفاع مقدس بسیار با نشاط  با دشمن میجنگیدند، امروز هم همان فضا بر مذاکرات غالب شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در واقع مذاکرهکنندگان ما با طرف غربی در حال جنگ هستند؛ خواه در این مذاکرات خواستههای ما محقق شود و به نتیجه برسیم، و خواه مذاکرات با شکست مواجه شود و آنچه مستکبران بر آن اصرار دارند تحقق نیابد، هر دو برای ما به معنای پیروزی است.

سرلشکر فیروزآبادی درباره راهپیمایی روز قدس نیز گفت: بزرگترین پیام ملت ایران در این روز شناساندن دشمنان اصلی اسلام یعنی اسرائیل خونآشام و دوست و همپیمانش آمریکای جنایتکار به جهانیان است.

وی با اشاره به استفاده ابزاری رژیم صهیونیستی از داعش اظهار داشت: این رژیم جهت تحقق آرزوی دیرینهاش یعنی مالکیت بر سرزمینهای نیل تا فرات، و همچنین وارد کردن فشار به مقاومت، از تروریستهای داعش بهعنوان سربازان خط مقدم خود در این راستا استفاده میکند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ملت ایران به خوبی عناصر داعش و تکفیریها را شناختهاند و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، پیام مقاومت و ایستادگی خود در برابر اسرائیل، گروههای تکفیری و وهابیت را به جهانیان اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها